0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
بک لینک ارزان

بک لینک ارزان

فهرست مطالب

بک لینک ارزان

یکی از بهترین و کارآمد ترین روش ها برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل بک لینک سازی از طریق درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر است.

در رپورتاژ آگهی شما می تونید ضمن معرفی محصولات و خدمات خود بک لینک های خودتون را لابه لای متن بگنجانید. یکی از خدماتی که میتونم برای کمک به شما و ارتقا رتبه سایتتون در نتایج گوگل ارائه بدم بک لینک ارزان هست.

این که میگم ارزان فکر نکنید یک لینک سازی کم کیفیت هست خیر مطمئن باشید بازده خوبی میگیرید و در برابر هزینه ای که میپردازید نتیجه خیلی خوبی میگیرید. (اینو تضمین میدم)

رپرتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی متن یا ویدیو یا صوت یا تصویری هست که در آن خدمات و محصولاتی معرفی میشه و در سایت های مختلف قرار میگیره . از این نظر که در سایت های دیگه تبلیغ شما را انجام میده بهش میگیم آگهی از این نظر که توضیحات مفصلی ارائه میده بهش میگیم رپرتاژ.

رپرتاژ آگهی در نگاه اول مثلی یکی از مطالب سایت هست اما بطور ظریفی در اون کسب و کار شما هم معرفی میشه و یجور تبلیغ غیر مستقیم (بقول یکی از دوستان من غیر مستقیم) هست.

بک لینک ارزان
بک لینک ارزان

مزیت رپرتاژ آگهی چیه؟

یکی از دغدغه های مدیران سایت ها اینه که خرید بک لینک ممکنه آنها را در معرض خطر اسپم شناخته شدن توسط گوگل قرار بده و اصطلاحا توسط گوگل پنالتی بشن.

در تبلیغ به شیوه رپورتاژ آگهی این ریسک صفر می شه و با خیال آسوده می توان اقدام به درج تبلیغ و بک لینک سازی (لینک بیلدینگ) کرد چون شما از صفحه هایی لینک می گیرید

که عنوان صفحه و محتوای صفحه مرتبط با موضوع سایت شما است و همچنین از صفحه ای لینک می گیرید که کلمات کلیدی سایت شما در آن وجود داره.

سرویس بک لینک ارزان چیست؟

در این سرویس شما تعدادی رپرتاژ آگهی مینویسید که در اونها یکی از خدمات یا  محصولات خود رو معرفی میکنید در لابلای این معرفی بک لینک هایی به صفحه اصلی سایت شما یو صفحات مربوط به آن محصول یا خدمات درج میشه!

اینطور که پیداست در این مدل رپرتاژ از رپرتاژ آگهی متنی استفاده میشه البته لابلای متن میشه از فیلم و تصویر و صدا هم استفاده کرد اما باید متن هم باشه چرا که فعلا گوگل متن رو بهتر تشخیص میده!

متن رپرتاژ آگهی رو چطوری بنویسم؟

خیلی لازم نیست خودتون رو به سختی بندازید کافیست یک متن بنویسید و درباره محصول یا خدماتتون توضیح بدید بهینه سازی متن با من ! البته اگر نوشتن همین متن هم براتون دشواره اون رو هم خودم انجام میدم براتون! یعنی متن رپرتاژ رو هم خودم مینویسم!

چه نکاتی در بک لینک سازی مهمه ؟

خب اصل ماجرای بک لینک سازی اینه که در درجه اول به گوگل بگیم سایت ما از سایت های دیگه بک لینک گرفته یعنی اینقدر مطلبمون خوب بوده که سایت های دیگه به ما لینک دیدن! 

در درجه دم کسی که سایت های (رپرتاژ) رو میبینم با دیدن متن آگهی ما و خودنش بر روی لینک ها کلیک کنند و به سایت ما بیان و خرید کنن یا سفارش بدن!

هرچقدر لینک شما در سایت هایی با اتوریتی بالاتر درج شود ارزش آن برای گوگل بیشتر است چون نشان می دهد سایت های معتبر شما را معتبر دانسته اند بنابراین چند نکته اهمیت پیدا میکنه:

  • سایتهایی که در اونها رپرتاژ میریم سایت های خوبی باشن ! از نظر گوگل رنک خوبی داشته باشند
  • سایتها پر تبلیغات نباشن و اسپم نباشن!
  • سایت ها بازدید خوبی داشته باشن تا برای ما هم مشتری بیارن!
  • در هر رپرتاژ خیلی بک لینک نگذاریم که تابلو بشه!

هزینه رپرتاژ آگهی چقدره؟

خب هر سایتی با توجه به پارامتر های بالا هزینه های متفاوتی اعلام میکنه مثلا برخی سایت های پر بازدید مثل خبرگزاریها چند صد هزار تومن تا چند میلیون تومن برای یک رپرتاژ میگیرن!

بک لینک ارزان
بک لینک ارزان

چرا رپرتاژ آگهی ارزان ؟

البته الزاما رپتاژ آگهی ارزان توصیه نمیشه اگر کسب و کار شما در حدیست که میتوانید هزینه رپرتاژ در سایت های پربازدید (مثل خبرگزاری ها) رو بپردازید پیشنهاد میشه از اونها استفاده کنید

ما در اینجا سرویس بک لینک ارزان از طریق رپرتاژ آگهی ارزان را ارائه میکنیم بیشتر برای کسانی که در شروع کار هستند یا نمیتونن هزینه زیاد انجام بدن.

مثلا بازدید سایت های ما کمتر از سایت های بزرگ هست و اینم یکی از دلایل ارزان بودن سرویس من است ولی این به معنی کم اثر بودن سرویس نیست و مطمئن باشید از هزینه ای که میکنید نتیجه خیلی خوبی بدست میارید و بقول معرفی از اون مقدار پولی که میدید آش بیشتری میخورید!

سایت هایی که رپرتاژ شما را در آنها قرار میدهم چه مشخصاتی دارند؟

همه سایت هایی که رپورتاژ آگهی شما را در آن درج می کنم دارای دامین اتوریتی (قدرت دامنه) حدود ۳۰ می باشند . پیج اتوریتی بعضی سایت ها هم تا ۴۹ افزایش پیدا کرده است و ممکن است این رتبه ها باز هم تغییر کند.

هرچقدر که سایت هابیشتر پیشرفت کنند ارزش لینک های شما و کمکی که این لینک ها به بهبود رتبه شما در گوگل می کند هم بیشتر خواهد شد.

اتوریتی معیاری است که برای اندازه گیری اعتبار یک سایت مورد استفاده قرار می گیرد.  که از این نظر فوق العاده قوی هستند.

همه سایت ها به زبان فارسی هستند دارای آپدیت منظم و قدمت چند ساله می باشند. تمامی مطالب دائمی و لینک ها به صورت فالو درج می شوند.

سن یا عمر بک لینک از مهم ترین فاکتورهای یک بک لینک خوبه و هر چقدر که زمان می گذره اثر آن بیشتر می شه 

در این سرویس ( بک لینک ارزان ) مطالب به صورت دائمی ثبت می شن و به مرور زمان قویتر میشن به همین خاطر از بهترین راهکارهای کسب بک لینک قوی است و بهترین نتیجه را در بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل عاید صاحب سایت می کند.

نکاتی که در رپرتاژ باید رعایت بشه

هر مطلب حداقل ۳۰۰ و حداکثر ۳۰۰۰ کلمه باشه و می تونید داخل هر مطلب تا ۳ لینک قرار بدید . حتما دقت کنید کلمه هایی را لینک کنید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

بهتره همه لینک ها را به صفحه اصلی ندید بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده و بقیه را به صفحات فرعی سایتتون  لینک بدید.

مزیت مهم رپورتاژ آگهی اینه که علاوه بر افزایش رتبه سایت شما در گوگل ، بازدیدکننده های خوبی از سایت های آگهی به سایت شما سرازیر می کنه.

چون سایت های آگهی که در این سرویس استفاده میکنم اتوریتی خوبی دارند مطالب شما خیلی زود در گوگل ایندکس می شه

و یک ویژگی عالی دیگر برای سرویس بک لینک ارزان

در صورت تمایل می تونید تهیه متن رپورتاژ را به من بسپارید.

( بعد از بررسی مطالب سایت شما ، رپورتاژ های آگهی نگارش شده  و در سایت ها درج می شه)

مفتخرم که همه مشتریان تا کنون از این سرویس رضایت کامل داشته اند.

برای چک کردن بک لینک ها سایت از سایت moz یا ahref استفاده کنید. همچنین این مطلب هم شاید برای شما مفید باشد : بک لینک رایگان – هاست فوق ارزانثبت کسب و کار در گوگل مپ