0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

فهرست مطالب

چرا باید اقدام به طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی کنیم؟

فروش لوازم خانگی یک کسب و کار پر سود است که همیشه هم فعال است شاید گفته شود در نیمه دوم سال بازار لوازم خانگی رونق دارد اما در نیمه اول سال هم فروش لوازم خانگی کم نیست بنابراین در همه سال می شود از فروش لوازم خانگی کسب سود کرد.

دو حالت وجود دارد یا شما الان یک کسب و کار فروش لوازم خانگی به شیوه فیزیکی دارید یعنی مغازه دارید و در حال فروش لوازم خانگی هستید یا اینکه مغازه ندارید و به فکر راه اندازی این کسب و کار هستید.

 

کسب درآمد از طریق فروش لوازم خانگی

 

در هر دو صورت داشتن یک وب سایت می توانید به شما کمک کند:

مغازه دارم : اگر شما مغازه دارید با محدودیت های مواجه هستید مثلا مغازه شما در ساعت محدودی از شبانه روز میتواند باز باشد مثلا 9 صبح تا 11 شب . اگر داخل پاساژ باشید این محدودیت میتواند بیشتر هم بشود ممکن است ساعات کار پاساژ کمتر از این باشد یا ممکن است در بعضی روزهای تعطیل رسمی پاساژ تعطیل باشد. 

محدودیت دیگر مربوط به تعداد مشتری هست که به شما مراجعه میکند. اینکه به اصطلاح پاخور مغازه شما چقدر است و چند نفر در روز به مغازه شما مراجعه میکنند کاملا محدود است اگر در خیابان معمولی باشید فقط اهالی محل به شما مراجعه میکنند اگر در بورس لوازم خانگی باشید (مثلا امین حضور) افراد بیشتری مراجعه میکنند اما باز هم محدودیت دارید خیلی از افراد حوصله رفت و آمد در شهر و ترافیک برای رسیدن به امین حضور را ندارند!

محدودیت بعدی این است که شما باید همیشه در مغازه باشید و وقت آزاد شما خیلی کم می شود البته میتوانید با صرف هزینه فروشنده استخدام کنید که خب هزینه را افزایش می دهد.

مغازه ندارم و تازه میخواهم شروع کنم : اگر میخواهید وارد کسب و کار لوازم خانگی شوید و اگر میخواهید این کار را با اجاره یا خرید مغازه شروع کنید هزینه هنگفت خرید یا اجاره و هزینه راه اندازی مغازه را سر راه دارید. گرفتن مغازه ، دکور زدن ، خریدن لوازم خانگی و چیدن در مغازه و … بعد از همه اینها می شوید مثل آدمی که مغازه دارد (چند خط بالاتر گفتم چه مشکلاتی دارد!

چه کار کنم ؟

اگر شما مغازه دارید یا ندارید پیشنهاد میکنم وب سایت راه اندازی کنید. 

نمونه کار سایت فروش لوازم خانگی

سایت صنام شاپ با هدف فروش محصولات صنام الکترونیک در سال 1401 طراحی و راه اندازی شد. صنام الکترونیک یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولاتش را بیشتر در فروشگاه های اتکا عرضه میکرد (می کند) البته تعدادی نمایندگی نیز در سراسر کشور دارند یکی از این نمایندگی ها در تصمیم گرفت برای افزایش فروش خود یک وب سایت راه اندازی نماید بنابراین این سایت را با استفاده از وردپرس و ووکامرس برای ایشان راه اندازی نمودم . در این سایت نیچ برند خاص در نظر گرفته شده است و باز خورد خوبی هم داشته است.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی صنام

امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

دسته بندی محصولات
امکان جستجو محصولات
امکان بزرگنمایی تصویر محصولات 
امکان افزودن محصولات به لیست مورد علاقه ها
امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نمایش درست در کامپیوتر و موبایل و تبلت
ثبت مکان فروشگاه فیزیکی روی نقشه گوگل 

گرفتن اینماد و درگاه بانکی 

و …

نمونه کار سایت فروش لوازم خانگی

سایت چمی کالا با هدف فروش محصولات لوازم خانگی بااستفاده از وردپرس و ووکامرش راه اندازی شده است . در این سایت انواع لوازم خانگی از برند های مختلف برای فروش عرضه می شود.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی چمی کالا

قیمت طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

در طراحی سایت شما موارد زیر در نظر گرفته می شود

  1. طراحی سایت بصورت استاندارد و مطابق با قوانین سئو
  2. ایجاد دسته بندی مطابق با نظر شما 
  3. درج 10 محصول به انتخاب شما
  4. اقدامات لازم جهت تایید اینماد
  5. گرفتن اینماد و راه اندازی درگاه بانکی
  6. قابلیت خرید راحت برای کاربر بدون نیاز به ثبت نام
  7. ایجاد صفحات درباره ما و تماس باما
  8. ایجاد بخش مجله سایت با درج 3 مطلب سئو شده مرتبط 
  9. اتصال سایت به سرچ کنسول گوگل
  10. امکان درج محصولات بصورت درون ریزی
  11. امکان راه اندازی سامانه پیامکی
  12.  سیستم اطلاع رسانی ایمیلی

نمونه کار سایت فروش لوازم خانگی

سایت نادین کالا نیز یک سایت دیگر برای فروش لوازم خانگی می باشد . فروشگاه فیزیکی نادین کالا در امین حضور هست و همانطور که میدانید امین حضور در تهران بورس لوازم خانگی است این فروشگاه تصمیم گرفت در کنار فروش سنتی خود فروش اینترنتی را هم راه اندازی نماید تا از مزایای آن بهره مند شود این سایت نیز با وردپرس و وکامرس طراحی شده است.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی نادین کالا

مزایای داشتن وب سایت لوازم خانگی

  1. هزینه راه اندازی کمتر : هزینه راه اندازی وب سایت خیلی کمتر از مغازه است .
  2. هزینه نگهداری کمتر : هزینه نگهداری وب سایت از هزینه اجاره و حقوق فروشنده و پول آب و برق و گاز و … خیلی کمتر است.
  3. فروش 24 ساعته : وب سایت شما 24 ساعته و همه روزهای سال (حتی تعطیلات) باز است و میفروشد.
  4. فروش به سراسر کشور : وب سایت شما در دسترس همه آدمها در همه جهان است یعنی در کل ایران میتوانید بفروشید واگر محصولی کهارائه میدهید قابلیت صادرات داشته باشد امکان فروش و ارسال به سراسر کره زمین را دارد.
  5. هزینه تبلیغات کمتر : هزینه تبلیغات در فضای اینترنتی خیلی کمتر از فضای فیزیکی هست چاپ و پخش تراکت یا استخدام داد بزن هزینه خیلی بیشتری نسبت به سئو و تبلیغات کلیکی دارد.
  6. ارائه توضیحات کامل : شما یکبار توضیحات کامل در مورد محصول ارائه می کنید این توضیحات میتواند به شکل متن یا عکس یا ویدیو و یا ترکیب همه اینها باشد تا مشتری به خوبی با همه مشخصات محصول مورد نظر آشنا شود کاری در مغازه فیزیکی همیشه امکان پذیر نیست و زحمت زیادی دارد.
  7. افزودن بینهایت محصول : در وب سایت لوازم خانگی ، بدون صرف هزینه برای خرید میتوانید محصولات زیادی از برند های مختلف را درج کنید و در اختیار کاربر قرار دهید تا بعد از مقایسه خرید کند در واقع در وبسایت همیشه جنس شما جور است بدون آنکه بخواهید هزینه خرید و انبار بدهید و نگرانی بابت فروش نرفتن داشته باشید!

داشتن وب سایت منجر به افزایش فروش شما می شود.

نمونه کار سایت فروش لوازم خانگی

سایت صنام شاپ با هدف فروش محصولات صنام الکترونیک در سال 1401 طراحی و راه اندازی شد. صنام الکترونیک یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولاتش را بیشتر در فروشگاه های اتکا عرضه میکرد (می کند) البته تعدادی نمایندگی نیز در سراسر کشور دارند یکی از این نمایندگی ها در تصمیم گرفت برای افزایش فروش خود یک وب سایت راه اندازی نماید بنابراین این سایت را بااستفاده از وردپرس و ووکامرش برای ایشان راه اندازی نمودم . در این سایت نیچ برند خاص در نظر گرفته شده است و باز خورد خوبی هم داشته است.

طراحی سایت فروشگاه تخصصی کولرگازی

بخش های ضروری یک سایت فروش لوازم خانگی

بخش معرفی محصولات
در این بخش محصولات معرفی می شوند و بر اساس نوع ، کاربرد ، برند و … دسته بندی می شوند.

مجله سایت

این بخش که با اعنوان وبلاگ هم شناخته می شود بخشی از سایت است در آن محتواهایی به شکل متن یا ویدیو یا … منتشر می شود که معمولا در زمینه معرفی برندها ، محصولات جدید ، نکات آموزنده درباره نگهداری و کار با لوازم خانگی و … می باشد. این بخش برای بهبود سئو و جایگاه سایت در نتایج گوگل بسیار مفید است و باعث جذب مخاطب به وب سایت می شود مخاطبینی که ممکن است در مرحله اول خریدار نباشند اما بعد از آشنایی با وب سایت ما بواسطه خواندن یک مقاله مفید در آینده خریدشان را از ما انجام دهند.
تماس با ما

در این بخش راه های تماس با شما درج می شود از شماره تلفن و واتساپ و تلگرام تا آدرس ایمیل و اگر امکان مراجعه حضوری دارید (فروشگاه دارید) آدرس فروشگاه یا انبار شما نوشته می شود.

گارانتی محصولات
در این قسمت شرایط و مقررات گارنتی محصولات برای بازدیدکنندگان سایت نوشته میشود.

شرایط ارسال کالا
در این بخش از سایت نحوه ارسال  کالا برای مشتری توضیح داده میشود ، پیک ، پست ، تیپاکس ، باربری و … از انواع روشهای ارسال هستند و برای کاربر در این بخش مشخص میکنیم ما از کدام روش استفاده کنیم و هر روش چقدر طول می کشد و چه هزینه هایی دارد.

شرایط استرداد کالا
در این قسمت مشخص می کنیم مشتری تحت چه شرایطی و با چه روشی میتواند کالای خود را مرجوع کند و پول خود را پس بگیرد.

فرم ثبت سفارش و تحویل
بخش دوست داشتنی سایت ! بخشی است که کاربر محصولات مورد نظر خود را سفارش می دهد.

همین حالا تماس بگیرید و سایت خود را سفارش بدهید

اگر از پیام رسان های دیگری استفاده میکنید شماره مرا ذخیره کنید 09196071147 در اغلب پیام رسان ها هستم

نکاتی برای راه اندازی موفق سایت فروش لوازم خانگی

محدود شروع کنید

بازار لوازم خانگی بازار گسترده و شلوغی هست و به قول بازاریاب ها اقیانوس قرمز هست . اگر بخواهید یکباره داخل این اقیانوس بپرید نتیجه آن غرق شدن و شکار کوسه شدن هست !

برای شروع سعی کنید در یک زمینه خاص از لوازم خانگی ورود کنید یعنی یک محصول خاص از یک برند مشخص را هدف قرار دهید. یا یک برند که خیلی معروف نیست را در نظر بگیرید.

مثلا یخچال های ساید سامسونگ – یا محصولات برند اف آر – 

برای گزینه اول تمام یخچال های ساید برند سامسونگ را در سایت قرار بدهید به خوبی آنها را معرفی کنید و سعی کنید در گوگل به صفحه اول بیایید 

گزینه برند اف آر یک برند جدید ایرانی در زمینه تولید کولر گازی هست این برند چون خیلی معروف نیست هنوز سایت های زیادی محصولاتش را برای فروش نیاورده اند و رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل سخت نیست. تلاش کنید  به صفحه اول گوگل برسید.

اینطوری میتوانید فروشی برای خودتان جور کنید هرچند شاید کم باشد اما قطعا بهتر از هیچی است در ضمن برای ورود اطلاعات  تولید محتوا نیز هزینه زیادی لازم نیست انجام بدهید.

در حالت محود ممکن است حداکثر 10 محصول لازم باشد در سایت اضافه کنید ، هزینه عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا خیلی نمی شود. (مقایسه کنید با زمانی که بخواهید 700-1000 محصول را وارد سایت کنید)

مدیریت آن هم آسان تر است کم کم که سایت بالا آمد و تجربه خودتان هم بالاتر رفت میتوانید سراغ محصولات دیگر بروید و سایتتان را گسترش دهید.

در شبکه های اجتماعی باشید

حضور در شبکه های اجتماعی باعث میشود با مشتریان بلقوه زیادی برخورد داشته باشید و خودتان و سایت تان را به آنها معرفی کنید. خریداران احتمالی را به سایتتان بیاورید و نظرات آنها را بگیرید و سایتتان را بهینه سازی کنید.

کمترین قیمت ممکن را ارائه کنید

قیمت همیشه عامل تاثیرگذاری در خرید مشتری هست با توجه به اینکه هزینه راه اندازی و نگهداری سایت زیاد نیست سعی کنید فروش آنلاین را به کمترین سود ممکن راه  اندازی کنید تا بیشتر به جذب مشتری بپردازید و سود خود را در فروش بیشتر ببینید.

3 نکته برای فروش بیشتر در سایت

1. افزایش تعداد مبادلات :

با استفاده از سئو ، تبلیغات ، آگهی و سایر ابزارهای متنوع، افراد زیادی را جذب سایت کنید و مشتری را وادار به خرید در بار اول کنید و حجم مبادلات را افزایش دهید.

2. افزایش حجم هر مبادله :

وقتی مشتری در سایت محصولی را می بینید و اقدام به خرید می کند در کنارش محصولات مرتبط یا محصولات جانبی مورد نیاز آن محصول را هم به مشتری نشان میدهیم و پیشنهاد می کنیم یا پیشنهاد خرید بیشتر (عمده فروشی) و تخفیف به مشتری میدهیم.

3. افزایش دفعات خرید :

وقتی مشتری یکبار از شما خرید کرد ، با رعایت اصول مشتری مداری ، اطلاع رسانی خدمات و محصولات جدید ، یادآوری سبدهای فراموش شده و … مشتری را به خرید مجدد تشویق کنید.

همین حالا تماس بگیرید و سایت خود را سفارش بدهید

اگر از پیام رسان های دیگری استفاده میکنید شماره مرا ذخیره کنید 09196071147 در اغلب پیام رسان ها هستم