0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

فهرست مطالب

تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

اگه شما یک شرکت دارید که میخواهید براش سایت طراحی بکنید باید سایت شرکتی سفارش بدید. اما اگر شما میخواهید از طریق وب سایت تون محصول یا خدماتی را به فروش برسونید باید سایت فروشگاهی سفارش بدید!

تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی
تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

سایت شرکتی چیست ؟

سایت های شرکتی با هدف معرفی شرکت و خدمات و تولیدات و محصولات شرکت راه اندازی میشود در سایت های شرکت صفحاتی برای معرفی شرکت و رزومه فعالیت های شرکت طراحی میشود که معمولا بهش میگیم “درباره ما” همین طور یک صفحه داریم به اسم “تماس با ما” که در اون صفحه روش های تماس با شرکت گفته میشه ، تلفن و فکس و آدرس و … با توجه به سیاست های شرکت ممکنه مدیران شرکت یا نمایندگی ها و مراکز خدمات شرکت هم معرفی بشن.

در سایت شرکتی محصولات یا خدمات شرکت هم معرفی میشه اما امکان خرید یا سفارش وجود نداره . سایت شرکتی یا سایت سازمانی به درد شرکت هایی میخوره که خودشون بطور مستقیم فروش ندارد حالا یا خدماتشون غیر انتفاعی هست یا مثلا نیاز به بررسی کارشناسی و ثبت قرار دارد داره یا اینکه سیستم فروش جدای از شرکت هست مثلا از طریق نمایندگان فروش انجام میشه. خلاصه اینکه بازدید کننده در سایت شرکتی امکان خرید نداره و بنابراین سایت شرکتی نیاز به ای نماد و درگاه بانکی هم نداره !

تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی
تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

سایت فروشگاهی چیست ؟

سایت فروشگاهی فضایی است که خریداران محصولات یا خدمات ما به اون سایت مراجعه میکنند و محصول یا خدمت مورد نظرشون رو سفارش میدن و پولش رو پرداخت می کنن و منتظر میشن تا کالا یا خدمات برایشون ارسال (انجام) بشه.

همچین سایتی صفحات درباره ما و تماس با ما رو داره تا بتونه تا حدی به مشتری اطمینان خاطر بده و صد البته صفحاتی داره که به معرفی محصولات و خدمات میپردازه و قیمت و هزینه هر کدوم رو مشخص میکنه مشتری این محصولات و سرویس ها رو میبینه میتونه با هم مقایسه شون بکنه و در نهایت سفارش خرید ثبت میکنه.

در این سایتها بیشتر از هر چیزی اعتماد سازی اهمیت داره تا وقتی مشتری به سایت شما مراجعه میکنه بتونه به سایت اعتماد بکنه و پول پرداخت بکنه . روش های مختلفی برای اعتماد سازی هست مثل ایجاد صفحه درباره ما و تماس با ما ی مناسب. مثل اعلام پرداخت هزینه در محل و بعد از تحویل گرفتن کالا !!

اگر بخواهیم برای سایت خود درگاه اینترنتی بانکی بگذاریم که مشتری بتونه بطور آنلاین پول پرداخت بکنه لازمه که نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) هم برای سایت بگیریم فرایند گرفتن اینماد شامل یکسری موارد هست که در طراحی سایت باید انجام شود به اضافه دادن یک سری اطلاعات مرتبط با صاحب سایت (مثل مکان فیزیکی – تلفن – ایمیل و … ) جهت احراض هویت مالک سایت.

تفاوت هزینه سایت شرکتی و فروشگاهی

وب سایت شرکتی و فروشگاهی از نظر قیمت طراحی سایت نیز تفاوت دارند! وب سایت های فروشگاهی نیاز به انجام کارهای بیشتری مثل مراحل گرفتن اینماد و راه اندازی درگاه بانکی هستند و بر همین اساس طراحی معمولا هزینه بیشتری داره.

اگر شما میخواهید برای کسب و کارتون وب سایت راه اندازی کنید چه وب سایت شرکتی و چه وب سایت فروشگاهی من در خدمتتون هستم همینطور ااگر وب سایتی از قبل دارید که نیاز به بهینه سازی یا تغییر یا پشتیبانی داره باز هم میتونید یا من حساب کنید ! کافیه یه تماس با شماره 09196071147 بگیرید!

اگر سوال یا نظری درباره این مطلب ” تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی ” دارید در پایین همین صفحه برام بنویسید.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

2 پاسخ

  1. سلام بسیار مفید بود ممنونم فقط مثلا کارخانه تولید فیلترپرس ، چه نوع سایت رو باید بزنه که هم محصولات و خدماتش رو معرفی کنه و هم مشتری برای سفارش محصول ، تماس بگیره؟ چون یک کارگاه یا کارخانه که محصول برای فروش داره هم سایت شرکتی حساب میشه و هم فروشگاهی

    1. سلام عزیز، منظور از سایت فروشگاهی سایتی هست که کاربر در اون محصول مورد نظرش رو انتخاب میکنه پولش رو پرداخت میکنه و کالا رو میخره و بعد شما براش ارسال میکنید اگر نوع فروش شما اینطوریه سایت فروشگاهی باید بزنید اگر مدل فروش شما اینطوریه که قرارداد و چک و پرداخت مدت دار و اینها دارید سایت شرکتی براتون بهتره . دقت کنید در سایت فروشگاهی هم خدمات و محصولات شرکت ها معرفی میشه و در سایت شرکتی هم امکان درج محصولات و قیمت وجود داره . سایت فروشگاهی معمولا یک اپراتور داره که روزانه سفارش های دریافتی رو بررسی و ارسال میکنهاما در سایت شرکتی معمولا شماره تماس قرار میگیره و خریدار با مسئول فروش تماس میگیره و سفارشش رو ثبت میکنه . اگه نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید با من تماس بگیرید 09196071147

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *