0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
هاست فوق ارزان

هاست فوق ارزان

فهرست مطالب

هاست فوق ارزان : بیشتر شبیه یک عبارت تبلیغاتی جهت جذب مشتری هست . قبلا در مطلبی با عنوان “هاست چیست” در مورد هاست و شرایط اون براتون نوشتم حالا میخوام چند تا شرکت که هاست فوق ارزان ارائه میدن رو معرفی کنم لطفا مطلب رو تا انتها دنبال کنید 😉

شرکت داده پرداز نت افروز یکی از شرکت هایی است که هاست فوق ارزان ارائه می ده این شرکت در وب سایتش و در توضیح این نوع هاست نوشته : “هاست ارزان مناسب سایت های کم مصرف می باشد . سایت های شخصی ، سایت های اطلاع رسانی و این قبیل سایت ها می توانند با کمترین هزینه از امکانات عالی و بی نظیر پنل های ” سی پنل ” بهره مند شوند و سایتی با سرعت بار گذاری بالا را در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.”

مشخصات فنی هاست ارزان این شرکت به شرح زیر است :
میزان رم به ازای هر هاست : ۵۱۲ مگابایت
میزان سی پی یو به ازای هر هاست : ۱ هسته
تعداد پرورسس همزمان : ۲۰ پروسس
آنتی شلر CXS
فایروال CSF
SSL رایگان
نصب کننده اتوماتیک اسکریپت Softaclouds
کنترل پنل قدرتمند Cpanel
امکان تغییر نسخه php

هاست های این شرکت در حجم های 200 مگا بایت تا 3 گیگا بایت (3000مگابایت) دسته بندی شده و از نظر قیمت هم از سالانه 40 هزارتومن تا سالانه 160 هزارتومن می باشد که کاملا قیمتهای خوبی هستند جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

هاست فوق ارزان
هاست فوق ارزان

شرکت دیگیری که هاست فوق ارزان داره شرکت تلکا هاست هست این شرکت دلیل و مزایای سرویس هایش را اینطوری اعلام کرده :

تیم تلکا هاست تمامی سعی خود را میکند تا پشتیبانی حرفه ای ارائه بدهد و مشتریان خود را راضی نگه دارد.
انتقال اطلاعات رایگان است! در صورتی که قبلا یک سایت در هاستینگ همکاران ما داشتید و هم اکنون میخواهید سایت خود را به هاستینگ ما منتقل نمائید کافیست تیکت بزنید تا ما سایت شما را به صورت رایگان منتقل نمائیم.
این شرکت تا ۴۸ ساعت به شما تضمین کیفیت و مهلت تست تمامی محصولات را می دهد و در صورتی که ناراضی بودید می توانید تمامی مبلغ خود را پس بگیرید.

در لیست پلن های این شرکت هاست 100 مگابایتی تا 20 گیگا بایتی دیده میشه و قیمتهاش رو هم ماهانه اعلام کرده که که هاست 100 مگایابتیش سالانه 26 هزار تومن براتون آب میخوره تا 20 گیگابایتی که ماهیانه 133 هزارتومن هزینه داره.

هاست های این شرکت پهنای باند نامحدود داره کنترل پنلشون cpanel هست آنتی ویروس و فایروال بک آپ هفتگی و ماهانه و … هم دارن البته که طبق ادعای خودشون ، برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرکتی دیگری که میخوام به عنوان ارائه دهنده هاست فوق ارزان معرفی کنم شرکت اوجی هاست هست در وب سایت این شرکت در باره هاستهای ارزان چنین گفته شده :

“این هاست برای سایت های کم مصرف و سایت هایی که بازدید متوسطی دارند ، مناسب است. بر روی هاست ارزان ssd آلمان ، سیستم عامل CloudLinux OS نصب شده است و همراه با تکنولوژی LiteSpeed و هارد SSD بیشترین سرعت را به شما می دهد. همچنین با کانفیگ تنظیمات باعث شده که هاست های ابری اوجی هاست برای وردپرس ، جوملا و سایر CMS ها بهینه شود . کنترل پنل این هاست سیپنل (Cpanel) می باشد که بهترین است. بر روی هاست ها آنتی دیداس سخت افزاری و نرم افزاری به همراه فایروال قوی نصب شده است تا امنیت وب سایت شما را تضمین کند. آپتایم 99.9 % در کنار بکاپ گیری روزانه ، خیال شما را از داشتن یک هاست خوب راحت میکند. هاست ارزان آلمان ، پایداری بالا هدیه می دهد .”

پلن های این شرکت از 1 گیگا بایت تا 5 گیگا بایت تعریف شده و قیمت ماهانه 6 تا 22 هزار تومن اعلام شده . و امکانات همه پلن ها شبیه هم هست : پهنای باند : نامحدود – RAM = 2048 MB – I/O Usage = 2 MB – IOPS = 2,048 – 200 = Entry Process – کانکشن همزمان تا 50 – SSL رایگان – بکاپ روزانه – دامین اضافه 2 عدد – آنتی دیداس – کنترل پنل Cpanel برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

هاست فوق ارزان
هاست فوق ارزان

پیشنهاد هاست فوق ارزان

باید توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست توصیه من اینه که اگر در شروع کار هستید یا میخواهید موردی را تست کنید میتونید از هاست ارزان استفاده کنید اما وقتی کار جدی شد بخصوص در سایت های پر بازدید یا سایت هایی که اطلاعات و آنلاین بودن آن مهم است حتما از یک هاستینگ خوب استفاده کنید صرفا به نبال ارزانی نباشید.

بخصوص اینکه پشتیبانی یکی از فاکتور هایی است که خیلی روی قیمت تاثیر دارد و هاست های ارزان معمولا پشتیبانی خوبی ندارند. یک هاستینگ خوب که خود من هم از همین شرکت هاست میگیرم شرکت نت افزار هست که میتونید روی بنر زیر کلیک کنید و سایتش رو ببینید

این مطالب را هم ببینید : 5 کاری که قبل از طراحی سایت باید انجام بدهید5 کاری که بعد از طراحی سایت باید انجام بدید

اگر سوال یا ابهامی دارید میتونید در پایین همین صفحه در قسمت نظرات مطرح کنید یا صفحه سوالات متداول را ببینید


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *