0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حریم شخصی و قوانین سایت

حریم شخصی و قوانین سایت

فهرست مطالب

من که هستم

من امیربهادر حاتمی هستم یک مهندس کامپیوتر که در زمینه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار آنلاین ، بهینه سازی سایت و ارائه خدمات سئو فعالیت میکنم! به هیچ شرکت ، ارگان و سازمانی وابسته نیستم و کاملا مستقل فعالیت میکنم . چنانچه در موارد فوق پروژه ای داشته باشید بسیار خوشحال میشوم بتوانم کمکی بکنم!

حفظ اطلاعات شما

هنگامی که در سایت نظر می نویسید یا از طرق فرم تماس با ما اطلاعات ارسال می کنید این اطلاعات در اختیار بنده می ماند و به شما تضمین میدهم این اطلاعات را برای مصارف تجاری یا مصارف سوء در اختیار دیگران قرار ندهم. نام ، تلفن و ایمیل شما صرفا برای برقراری ارتباط بین بنده و شما ذخیره خواهد شد.

توجه داشته باشید نظرات شما ممکن است در سایت منتشر شود و دیگر بازدید کنندگان میتوانند این نظرات را ببینید و کپی کنند یا …!

اگر تصویر یا صوت یا … دیگر هم ارسال میکنید مانند متن ها خواهد بود مگر اینکه صراحتا اعلام کنید مطلب و محتوای ارسال شمالی در سایت قرار نگیرد.

قوانین

این سایت و شخص خود بنده بر اساس قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکنم و چنانچه شما تمایل به فعالیت های خلاف شرع و قوانین جمهوری اسلامی دارید با عرض شرمندگی باید بگویم نمیتوانم کمکی به شما بکنم!

بر این اساس همکاری با سایت های شرط بندی ، سایت های مخالف با قوانین و نظام جمهوری اسلامی ایران ، سایت های مخالف با اسلام ، سایت های با محتوای سکسی ، سایت های با محتوای هتاکی برای بنده امکان پذیر نیست !

مسئولیت نظرات

نظرات شما پیش از انتشار در سایت ممکن است توسط بنده ویرایش شود.
چنانچه نظر یا محتوایی به سایت ارسال نمایید و این مطلب در سایت منتشر شود کلیه امتیاز ها و مسئولیت های مرتبط با این محتوا متوجه شخص ارسال کننده می باشد.
چنانچه نمیخواهید نظرتان در سایت منتشر شود حتما بنده را در جریان بگذارید.