0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت

فهرست مطالب

تعرفه و قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت یکی از چالش های بزرگ بعد از طراحی سایت بوده که هر کسب و کاری باید از این موضوع آگاهی داشته باشد؛ زمانی که وب سایت شما به وسیله ی توسعه دهنده ی وب آماده می شود بهینه سازی و سئو سایت پیش روی شما قرار دارد چرا که قرار است با استفاده از SEO با رقبای شغلی خود به رقابت پرداخته و با استفاده از کارشناسان و مهندسان فعال سئو در صفحه ی اول گوگل دیده شوید که مدت زمان رسیدن به صفحه اول گوگل با توجه به زمینه ی کاری و همچنین سختی کلمه می تواند متفاوت باشد.

در نگاه اول قیمت سئو سایت ممکن است کمی نجومی به نظر برسد اما اگر آمار جستجوی افراد در گوگل را مشاهده کنید، هزینه ها و تعرفه سئو برای شما قابل درک خواهد بود چرا که طبق تحقیقات و آمارهای دریافتی 85 درصد از مردم قبل از خرید محصولات مورد نظر را در گوگل جستجو می کنند که اگر شما به عنوان معرفی کننده محصول در گوگل باشید مطمئنا می توانید محصول مورد نظر را به خریدار بفروشید و سود خوبی از این روش به دست بیاورید.

تعرفه و قیمت سئو سایت
تعرفه و قیمت سئو سایت

مطمئنا مهم ترین عوامل تاثیرگذار در عدم موفقیت وب سایت ها، سپردن سئو سایت به افراد مبتدی است، شاید بسیاری از افراد با استفاده از نام کارشناس سئو هزینه های هنگفتی را از شما دریافت کنند اما حقیقتا آن ها در سطح مبتدی تا متوسط قرار دارند و چون تعداد سئوکاران پیشرفته و متخصص در این کشور زیاد است به همین دلیل از افراد مبتدی نتیجه ی مطلوبی را دریافت نخواهید کرد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه سئو پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید چرا که قرار است به سوالات زیر پاسخ دهیم.

  • تعرفه و هزینه ی سئو برای تمام روش های بهینه سازی.
  • طبقه بندی هزینه های SEO.
  • مزایا و معایب روش های مختلف سئو.

میانگین تعرفه و قیمت سئو سایت در سال 1400

اگر در گوگل و بازار کار سئو به دنبال شخص یا مجموعه ای برای دریافت قیمت سئو سایت باشید مطمئنا با هزینه و تعرفه های متفاوتی روبرو خواهید شد که هر کدام از آن ها روش های مختلفی را به منظور تعرفه سئو به شما اعلام می کنند، به طوری که با پیگیری های متعدد مشتریان از این روند رضایت نداشته و نمی توانند در این خصوص نتیجه گیری مطلوبی داشته باشند چرا که عملا انجام مقایسه بین شرکت ها از بین می رود و از آنجایی که هر کدام از افراد با روش های مختلفی روبرو می شوند به همین دلیل قادر به تصمیم گیری در خصوص سئوکاران ندارند و این موضوع اصلا به مزاج مشتریان خوش نمی آید.

میانگین تعرفه و قیمت سئو سایت در سال 1400
میانگین تعرفه و قیمت سئو سایت در سال 1400

بنابراین تفاوت قیمت سئو سایت در بین شرکت های مختلف متفاوت بوده و تعرفه ی ثابتی برای آن ها تعریف نشده است؛ به همین دلیل بنده تصمیم دارم که به صورت میانگین هزینه های دریافتی از شرکت های خدمات سئو را به شما ارائه دهم که به شرح زیر می باشند:

  • برخی از شرکت ها از ساعتی 30 هزار تومان تا ماهی 10 میلیون تومان به مشتری قیمت اعلام می کنند.
  • با توجه به تحقیقات ، قیمت سئو سایت به صورت ساعتی چیزی بین 30 تا 300 هزار تومان است و اگر ملاک محاسبه تعرفه سئو بر حسب ماه باشد، قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان خواهد بود.

میانگین قیمت سئو سایت چقدر است؟

با توجه به تحقیقات گسترده ای که از شرکت های مختلف به دست آورده ام متوجه شدم که شرکت ها در ساعت چیزی حدود 30 تا 60 هزار تومان هزینه ی SEO دریافت می کنند و برخی از آن ها از 1 تا 3 میلیون تومان متفاوت می باشند.

ممکن است این سوال برای ما به وجود آمده باشد که با توجه به اختلاف قیمت سئو سایت در بین شرکت های مختلف، کدام یک از آن ها قابل اعتماد هستند؟ چطور می توان تفاوت بین آن ها را متوجه شد؟ این سوالی است که ذهن مشتری را بسیار آشفته می کند، بنابراین پیشنهاد می گردد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و یا با استفاده از مشاوره رایگان توضیحات تکمیلی را از بنده بشنوید.

میانگین قیمت سئو سایت چقدر است؟
میانگین قیمت سئو سایت چقدر است؟

محاسبه قیمت سئو ساعتی

یکی از روش های معمولی که به تازگی وارد بازار کار سئو شده، قیمت سئو سایت به صورت ساعتی است که البته استقبال آنچنانی در بازار کار ندارد، در واقع محاسبه تعرفه سئو به صورت ساعتی یعنی تعداد ساعتی که یک سئوکار در محل کار حضور داشته باشد که قطعا این روش دارای معایب بسیاری است، مثلا انتخاب این روش سرعت رسیدن به قله ی پیروزی شما را بسیار کندتر می کند و معمولا این روش قیمت نهایی را بسیار بالاتر از سایر روش ها می کند چرا که اگر تعداد ساعت بالایی را انتخاب کنید تا انتهای پروژه قیمت نهایی بسیار بالا خواهد بود.

مزیت خدمات سئو به صورت ساعتی چیست؟

اگر قیمت سئو سایت را به صورت ساعتی محاسبه کنید به دلیل شفافیت موضوع و گزارش هایی که ارائه می شود می توان میزان پیشرفت کار، نقاط قوت و ضعف را در بهینه سازی سایت نیز مشاهده کرد و با توجه به آن تصمیم خود را در خصوص ادامه و قطع همکاری با فرد مورد نظر بگیرید.

گرچه زمانی که صحبت از تعرفه ساعتی می شود یعنی میزان بودجه را می توانید با استفاده از محاسبه ی ساعت تخمین زده و از هزینه ی نهایی بکاهید اما ممکن است انجام این کار نتیجه ی مطلوب و دلخواه را به شما ندهد.

محاسبه قیمت سئو ساعتی -  قیمت سئو سایت
محاسبه قیمت سئو ساعتی – قیمت سئو سایت

معایب تعرفه سئو به صورت ساعتی چیست؟

مطمئنا با استفاده از روش سئو ساعتی نتیجه ی دلخواه شما بسیار دیرتر از حالت عادی به دست می آید و با توجه رقابتی که در بازار وجود دارد استفاده از این روش چندان توصیه نمی شود، در واقع اگر از این روش برای رسیدن به نتایج گوگل استفاده کنید ممکن است بهای پرداخت شده برای سئو از نتیجه ی آن بیشتر باشد و این موضوع اصلا برای کارفرما خوشایند نخواهد بود.

زمانی که از روش ساعتی برای رسیدن به نتایج گوگل استفاده می کنید هیچ ضمانتی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب وجود ندارد! در واقع زمانی که یک سئوکار را به شرکت دعوت می کنید تا به صورت ساعتی برای شما فعالیت انجام دهد بدین معنی است که شما مانند کارمند به سئوکار حقوق می دهید، یعنی به ازای کاری که برای شما انجام می شود هزینه ی مورد نظر پرداخت نمی شود، به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان این روش را برای رسیدن به صفحه ی اول گوگل انتخاب نمی کنند، هر چند ممکن است که قیمت سئو در این روش برای مشتریان پایین تر از سایر روش ها باشد.

معایب تعرفه سئو به صورت ساعتی چیست؟
معایب تعرفه سئو به صورت ساعتی چیست؟

چه وب سایت هایی می توانند از سئو ساعتی استفاده کنند؟

اگر قصد دارید تعرفه و قیمت سئو سایت را کاهش دهید در وهله ی اول باید کار خود را از حالت تیمی به شخص تغییر دهید، در واقع مدیریت اصلی پیشرفت پروژه بر عهده ی شما خواهد بود که به طبع هزینه ی بسیار پایین تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تعرفه سئو به صورت پروژه ای

سئو سایت به صورت پروژه ای یکی از روش های معمولی است که به وسیله ی شرکت های بهینه سازی سایت انجام می شود که به چهار دسته نیز تقسیم می شوند.

  • دسته ی اول: 3 تا 5 میلیون تومان.
  • دسته دوم: 5 تا 8 میلیون.
  • دسته سوم: 8 الی 15 میلیون تومان.
  • دسته چهارم 15 الی 25 میلیون تومان.
    گرچه نباید این موضوع را فراموش کرد که تعرفه و قیمت سئو سایت بر اساس سختی کلمه به دست می آید و اگر کلمات شما بسیار تخصصی باشند ممکن است که هزینه و تعرفه سئو از مبلغ 25 میلیون بالاتر باشد.
چه وب سایت هایی می توانند از سئو ساعتی استفاده کنند؟
چه وب سایت هایی می توانند از سئو ساعتی استفاده کنند؟

مزیت seo وب سایت به صورت پروژه ای

  • قیمت ها کاملا واضح و مشخص هستند: در این روش دیگر نیاز به محاسبه قیمت ساعتی، روزانه و حتی ماهیانه وجود ندارد چرا که تعرفه ها تا زمان رسیدن به نتیجه نهایی محاسبه شده است.
  • نتایج کاملا مشخص هستند: زمانی که SEO را به صورت پروژه ای انتخاب می کنید یعنی از مدت زمان انتهای پروژه مطلع هستید، در واقع در این روش می توانید از جایگاه نهایی خود در گوگل اطلاع داشته باشید که این موضوع می تواند برای کارفرما بسیار خوشایند باشد.

معایب seo وب سایت به صورت پروژه ای

  • در برخی موارد ممکن است هزینه نسبت به پروژه بیشتر باشد، یعنی این احتمال وجود دارد که هزینه ی پرداختی شما از قیمت واقعی خدمات ارائه شده بیشتر باشد چرا که هیچ نظارتی بر روی خدمات انجام شده وجود ندارد و این احتمال وجود دارد که با تعرفه پایین تری این پروژه را انجام دهید.
  • زمانی که به صورت پروژه ای سئو را انجام می دهید یعنی قراردادی تنظیم می شود که در آن امکان انعطاف وجود نخواهد داشت، در آن قرارداد کلمات کلیدی، تاریخ و موارد دیگری نیز ذکر شده که قادر به تغییر آن ها نخواهید بود، در واقع تنها به ازای خدمات معرفی شده هزینه پرداخت می کنید و نمی توانید دیگر خواسته ها را در این پروژه انجام دهید.
مزیت seo وب سایت به صورت پروژه ای – قیمت سئو سایت
مزیت seo وب سایت به صورت پروژه ای – قیمت سئو سایت

سئو پروژه ای برای چه سایت هایی مناسب است؟

به طور معمول شرکت هایی که قصد دارند سئو و بهینه سازی سایت خود را بهبود دهند از این روش استفاده می کنند، یعنی وب سایت آن ها از قبل در نتایج گوگل وجود دارد اما قصد دارند در کلمات جدید نتیجه گرفته و یا کلمات قبلی خود را بهبود ببخشند که معمولا بهینه سازی Off-page، محتوا، بررسی سئو، و لینک بیلدینگ در این روش بررسی خواهد شد

تعرفه SEO به صورت ماهیانه

اگر قصد و هدف طولانی مدت برای سئو سایت دارید این روش به شما پیشنهاد می گردد که معمولا ماهیانه با مبلغ 2میلیون تومان یا کمتر و یا بیشتر می توانید هزینه ی سئو را پرداخت کنید، اما بخاطر داشته باشید استفاده از این روش ممکن است طولانی بوده و نتیجه دلخواه شما نداشته باشد.

مزیت استفاده از سئو ماهیانه

زمانی که این روش را برای سئو سایت انتخاب می کنید یعنی شما از ابتدا تا انتهای پروژه همه چیز را به یک شخص سئوکار سپرده اید و هیچ فعالیتی از جانب شما در خصوص پیشرفت و مدیریت پروژه انجام نمی شود، در واقع هیچ گونه دخالتی از جانب شما برای پیشرفت پروژه انجام نمی شود، در واقع یکی از مزیت های این روش عدم نیاز به فعالیت مستقیم شما می باشد.
به طور معمول استفاده از این روش بسیار موثرتر از سایر روش ها است و اگر از روش سئو ماهیانه را برای شرکت خود انتخاب کردید رابطه ی بهتری بین مشتری و شرکت سئو برقرار می شود که مطمئنا در پیشرفت پروژه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سئو پروژه ای برای چه سایت هایی مناسب است؟
سئو پروژه ای برای چه سایت هایی مناسب است؟

معایب سئو وب سایت به صورت ماهیانه

این احتمال وجود دارد که در هنگام استفاده از روش ماهیانه پول و زمان خود را هدر دهید؛ این موضوع حقیقت دارد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید انتظار 6 ماه تا یکساله کشید اما اگر این روش را برای رسیدن نتیجه انتخاب کنید ممکن است علاوه بر هدر رفتن زمان میلیون ها تومان پول را از دست داده و به نتیجه دلخواه دست نیابید، در ضمن از آنجایی که قرارداد طولانی مدت بین کارفرما و سئوکار بسته می شود در صورت عدم رضایت کارفرما مجبور است تا انتهای قرارداد این روند را ادامه دهد.

قیمت سئو سایت به صورت ماهیانه برای چه سایت هایی مناسب است؟

به طور معمول شرکت هایی که به دنبال قیمت سئو سایت به صورت ماهیانه هستند از شرکت خدمات سئو و بهینه سازی سایت شناخت کافی داشته و از اعتبار آن ها آگاهی کامل دارند چرا که با بررسی سابقه ی آن شرکت به نتایج و نمونه کار های بسیار مطلوبی دست پیدا کردند.

قیمت بر اساس عملکرد

یکی از روش هایی که مابین مشتری و متخصص سئو بسته می شود این است که مشتری هیچ هزینه ای تا پایان پروژه پرداخت نکند که مزیت استفاده از این روش این است که تا زمان مشاهده ی نتیجه نهایی مبلغی را پرداخت نمی کنید و هزینه ی شما هدر نخواهد رفت، در ضمن سئوکار برای دریافت دستمزد خود تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام خواهد داد.

معایب سئو وب سایت به صورت ماهیانه
معایب سئو وب سایت به صورت ماهیانه

معایب سئو سایت بر اساس عملکرد

به طور معمول به دلیل انتخاب کلمات کلیدی ضعیف در این روش نتایج حاصله سودی برای کسب و کار شما نخواهد داشت، در واقع از لحاظ جستجو در گوگل در صفحه ی اول قرار دارید اما به علت عدم جستجو کاربران در کلمات انتخابی سودی برای کسب و کار شما ندارد.
از طرفی شرکت های بهینه سازی و سئو وب سایت به دلیل رقابتی بودن برخی از کلمات از انجام این کار امتناع می کنند، تنها در صورتی این روش را قبول می کنند که کلمات انتخابی برای رسیدن به نتایج گوگل سخت نباشد.

زمان مورد نیاز برای رسیدن به صفحه اول گوگل

به طورمعمول قیمت سئو سایت بر اساس سختی کلمات کلیدی مشخص می شوند که به وسیله ی کارفرما انتخاب می شوند، در ضمن میزان سخنی کلمات در هر صنف کاری متفاوت است که به وسیله ی شرکت های سئو و بهینه سازی سایت تعیین می شوند.

قیمت سئو سایت
قیمت سئو سایت

اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که هیچ زمان دقیقی برای رسیدن به گوگل وجود ندارد چرا که حوزه ی فعالیت بسیار رقابتی شده است و معمولا شرکت هایی موفق می شوند که علاوه بر تیم سئو قوی، هزینه ی بیشتری را متحمل شوند تا به جایگاه دلخواه دست پیدا کنند، بنابراین برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید فاکتور های زیادی بررسی شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

در ضمن در هنگام عقد قرارداد انجام ضمانت غیرقانونی می باشد، اگر بخواهیم صادقانه به این موضوع نگاه کنیم، هیچ ضمانتی برای خدمات سئو وجود ندارد که در یک مدت زمان معینی به نتیجه ی معرفی شده دست پیدا کنید، به عنوان مثال شخصی عنوان کند که در مدت زمان معلوم می تواند شما را به جایگاه اول گوگل برساند قطعا کلاهبردار است! مخصوصا در کلمات سخت و رقابتی که در بازار کار مختلف وجود دارد.

چگونه می توانیم به شرکت های سئو اعتماد کنیم؟

قیمت سئو سایت و تعرفه ها می تواند متفاوت باشد و باعث شود که شما در هنگام انتخاب شرکت های بهینه سازی و سئو سایت سردرگم شوید اما یکی از نکاتی که به آن توجه نکردید این است که شرکت ها دارای نمونه کار هستند، اگر از نظر شما یک شرکت توانسته کلمات تخصصی زیادی را در صنف های مختلف در صفحه اول گوگل بالا بیاورد مطمئنا دارای تیم سئو حرفه ای هستند، در آن زمان می توانید قیمت سئو سایت را از آن ها پرسیده و با توجه به خدماتی که ارائه می دهند وب سایت خود را به آن ها بسپارید.

این مطالب را هم بخوانید : قیمت طراحی سایتمشاوره طراحی سایت

چقدر طول می کشد تا به صفحه اول گوگل بیاییم؟

زمان دقیقی نمیشود اعلام کرد کلمات ساده ممکن است یکماهه به صفحه اول برسند و کلمات سخت ممکن است تا یک سال هم طول بکشد.

قیمت و هزینه سئو سایت چقدر است ؟

بصورت های مختلفی میتوان هزینه را اعلام کرد بصورت ساعتی یا ماهیانه و پروژه ای که با توجه به سختی یا راحتی کلمات کلیدی ممکن است هزینه ای حدود 3 میلیون یا بیشتر و کمتر اعلام شود.

آیا برای رسیدن به صفحه اول تضمین می دهید ؟

اگر رقبا بر روی سایتشان کار نکنند و گوگل الگوریتم هایش را تغییر ندهد می توانم تضمین بدهم ! معمولا با هم 30 کلمه را تعیین می کنیم و بنده قرارداد می بندم که دست کم 50% آنها را در صفحه اول گوگل تحویل بدهم

هزینه سئو ساعتی چقدر است ؟

در حالا حاضر ( سال 1400 ) هزینه ساعتی سئو 200 هزار تومان می باشد

هزینه ماهیانه سئو چقدر است ؟

هزینه ماهیانه بر اساس سختی و راحتی کلمات و میزان رقابت در حوزه کاری سایت شما تعیین میشود اما از ماهی 3 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه سئو بصورت پروژه ای چقدر می شود؟

این مورد هم با توجه حوزه کاری سایت و میزان رقابت کلمات کلیدی تعیین می شود و از سالانه 36 میلیوت تومان شروع می شود.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

2 پاسخ

  1. ایا شما سایتی یا موضوع فروش گل مصنوعی هم سئو کردید؟ چقدر زمان و هزینه میبرد که سایت به صفحه اول بیاید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *