0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
بعد از طراحی سایت

5 کاری که بعد از طراحی سایت باید انجام بدید

فهرست مطالب

خب بعد از اینکه سایتمون رو طراحی کردیم کار تموم میشه ؟ مطمئنا نه! در این نوشته براتون 5 کاری که بعد از طراحی سایت باید انجام بدید رو مینویسم :

بعد از طراحی سایت سئو
بعد از طراحی سایت سئو

۱. سئو سایت

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یعنی کاری کنیم که سایت ما در نتایج گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) در صفحه اول ظاهر بشه! همواره باید قوانین سئو را در سایت بررسی کنیم و در صورت نیاز تغییرات لازم رو اعمال کنید. فراموش نکنید گوگل مدام الگوریتم هاش رو تغییر میده.

بعد از طراحی سایت تولید محتوا
بعد از طراحی سایت تولید محتوا

۲. تولید محتوا

محتوای مفید به کسانی که با سایت ما میان کمک میکنه ، محصولات و خدمات ما رو براشون توضیح میده و برای سئو سایت هم بسیار مفیده. شما باید محصولات و خدماتتون رو کامل برای بازدیدکنندگان سایتتون تشریح کنید. حتی اگر آب میفروشید باید در موردش توضیح بدید . به سوالاتی که مشتریها درباره محصول یا خدمات دارند توجه کنید و پاسخ این سوالها رو در توضیح محصول یا خدمت مورد نظر بنویسید.

همچنین میتونید مقالات و مطالب مفید در زمینه کاری خود در سایت قرار بدید تا کاربرها اونها رو بخونند و متوجه بشوند چقدر شما به کارتون مسلط هستید.

بعد از طراحی سایت سرعت سایت
بعد از طراحی سایت سرعت سایت

۳. سرعت لود سایت

مردم روزبه روز سرعت بیشتری میخوان و نمیتونن صبر کنن بنابراین لازمه هر چقدر میشه سایتمون رو سبک کنیم و سرعتش رو افزایش بدیم تا سریعتر بالا بیاد. استفاده از تصاویر بزرگ و حجیم میتونه زمان لود سایت را بالا ببره بنابراین اگر واقعا لازم نیست از قرار دادن تصاویر بزرگ دوری کنید.

همچنین کدهایی که برخی سرویس دهنده ها میدن هم میتونه سایت رو کنند بکنه مثلا کدی که مربوط به درج علامت اینماد هست میتونه خیلی سرعت صفحه رو کم کنه بنابراین باید بهینه سازی بشه طوری که روی سرعت سایت تاثیر منفی نگذاره.

بعد از طراحی سایت امنیت سایت
بعد از طراحی سایت امنیت سایت

۴.امنیت سایت

خب امنیت همیشه مهمه هم برای مقابله با رقبا و هم برای محافظت از سایت در برابر هکر ها فکر کنید یک روز صبح متوجه میشید صفحه اول سایتتون عکس یه خر!! گذاشتن چه حسی خواهید داشت؟

هر وقت تغییری در کد سایت ایجاد میکنید یا به روز رسانی انجام میدید یا افزونه و پلاگین جدیدی نصب میکنید لازمه که امنیت سایت را مجدد بررسی کنید. پسوردهای قسمت های مختلف سایت را باید هر چند وقت یکبار عوض کنید و هر بار مطمئن بشید پسورد خوب و قوی استفاده کرده اید.

  • پسوردهای با طول دست کم 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و عدد و علامت که معنای خاصی هم نداشته باشه میتونه یک پسورد خوب به حساب بیاد.
بعد از طراحی سایت مدیریت سایت
بعد از طراحی سایت مدیریت سایت

۵. مدیریت سایت

بعد از راه اندازی سایت باید مداوم سایت را بررسی کنید و از نظر اینکه با چه عبارت هایی مردم به سایت شما اومدن یا در چه صفحاتی بیشتر موندن و در چه صفحاتی کمتر موندن از کجاها بک لینک دادن بهتون و …

مدیریت سایت در واقه رعایت 4 مورد قبلی هست داشتن یم وب سایت مثل داشتن یک دفتر کاری یا داشتن یک مغازه هست همانطور که هر روز باید به دفتر یا مغازه مراجعه کنید و تلفن ها و مشتریهای حضوری را راه بیاندازید و قفسه ها و اتاقها را مرتب کنید و جارو بکشید و طی بزنید و … با سایت هم باید همین رفتار را داشته باشید هر روز براش وقت بگذارید مطلب بنویسید مطالب قبلی رو ویرایش کنید به سوالات مشتری ها جواب بدید و ….

مثل همیشه اگر سوال یا ابهامی بود در قسمت نظرات بپرسید در اولین فرصت پاسخ میدم

این مطالب را هم ببینید : سوالات متداول طراحی سایتقیمت طراحی سایتثبت کسب و کار در گوگل مپ ۵ ستاره


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *