0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

فهرست مطالب

شاید فروش لوازم خانگی در اینستاگرام کار پر بازدهی نباشد چرا که شبکه ای مثل اینستاگرام بیشتر برای فروش محصولاتی افراد بطور گذری خرید می کنند مناسب است منظورم محصولاتی است که وقتی دارید در خیابان رفت و آمد می کنید و پشت ویترین میبینید و یکباره تصمیم میگیرید بخرید این محصولات در اینستاگرام راحت تر فروش می روند.

اما خریداران در مورد لوازم خانگی اینطور رفتار نمی کنند یعنی اینطور نیست که شما در حال عبور از جلوی مغازه لوازم خانگی فروشی با دیدن یک یخچال یا حتی آبمیوه گیری یکباره تصمیم بگیرید آنها را بخرید ! معمولا ابتدا در منزل نیاز سنجی میکنید که کدام یک از لوازم خانه را میخواهید بخرید سپس در اینترنت یا در فروشگاه ها بدنبال آن محصول و خریدش می روید!

این موضوع فروش لوازم خانگی در اینستاگرام را سخت می کند اما قطعا غیر ممکن نیست ! به اضافه اینکه با حضور در اینترنت و معرفی محصولات فروشگاه خود میتوانیم به برند سازی و جذب مخاطب احتمالی برای زمانی که در آینده میخواهد چیزی بخرد کمک کنیم!

فروش لوازم خانگی در اینستاگرام
فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

استراتژی فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش در صفحه اینستاگرام لوازم خانگی استفاده کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

ارسال تصاویر محصول با کیفیت

مطمئن شوید که تصاویری که از محصولات خود ارسال می کنید با کیفیت بالا، نور کافی هستند و محصول را از زوایای مختلف به نمایش می گذارند. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا درک خوبی از آنچه می خرند داشته باشند.

از هشتگ ها استفاده کنید

از هشتگ های مرتبط در پست های خود استفاده کنید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید هنگام جستجوی محصولات یا دسته بندی های خاص صفحه شما را پیدا کنند. از ترکیبی از هشتگ های محبوب و خاص استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در باره هشتگ گذاری این مطالب را بخوانید : راهنمای هشتگ گذاری -#️⃣- هشتگ های پر بازدید فارسی

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

با اینفلوئنسرها در صنعت خود همکاری کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که طرفداران زیادی دارند و مخاطبان آنها با جمعیت هدف شما همپوشانی دارند.

تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید

تبلیغات اینستاگرام می تواند راهی بسیار موثر برای دستیابی به مشتریان جدید باشد. از گزینه های هدف گذاری موجود برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما توسط افراد مناسب دیده می شود استفاده کنید. همچنین تبلیغ در پیج های با فالوور زیاد بخصوص که مشتری های هدف شما در آن پیج باشند مثل پیچ های آشپزی!

ارائه تخفیف و تبلیغات

ارائه تخفیف یا تبلیغات می تواند راهی عالی برای تشویق مردم به خرید محصولات شما باشد. می توانید کدهای تخفیف ویژه برای فالوورهای اینستاگرام ایجاد کنید یا تبلیغات با زمان محدود اجرا کنید.

با فالوورهای خود تعامل کنید

با پاسخ دادن به نظرات و پیام های مستقیم آنها، با فالوورهای خود تعامل برقرار کنید. این به ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش احتمال فروش مجدد کمک می کند.

فروش لوازم خانگی در اینستاگرام
فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید

استوری‌های اینستاگرام راهی عالی برای نمایش محصولاتتان به روشی غیررسمی و خلاقانه‌تر است. از Stories برای ارائه اجمالی از پشت صحنه کسب و کار خود، نمایش نظرات مشتریان یا تبلیغ محصولات جدید استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، کلید موفقیت در اینستاگرام این است که سازگار، جذاب و معتبر باشید. با اجرای این استراتژی ها می توانید فروش صفحه اینستاگرام لوازم خانگی خود را افزایش دهید و مشتریان وفادار بسازید.

سوال یا ابهامی داشتید زیر همین مطلب بپرسید!


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

2 پاسخ

    1. سلام برند های معروف طرفدار بیشتری دارن اما فروشنده بیشتری هم دارند و باید با رقبای جدی بجنگید ولی برندهای کوچک رقیب ندارید یا کم دارید ولی در عوض خواهانش هم کمه اگه میتونید با هزینه زیاد خودتون رو معرفی کنید میتونید روی برندهای بزرگ کار کنید وگرنه پیشنهادم اینه که با برند های کوچک کار رو شروع کنید یا با یک برند بزرگ و لی در یک محصول خاص مثلا فقط جاروبرقی بوش . البته بحث تامین محصول و انبار و … رو هم در نظر داشه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *