0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
چت جی پی تی چیست؟

چت جی پی تی

فهرست مطالب

چت جی پی تی چیست ؟

چت جی پی تی (ChatGPT مدل زبانی قدرتمندی است که مجموعه OpenAl آن را توسعه داده است. این ابزار هوش مصنوعی میتواند متن های انسانی را تجزیه و تحلیل و درک کند و پاسخهایی منسجم و مشابه با پاسخهایی که انسان می دهد ایجاد کند چت جی پیتی میتواند آینده موتورهای جستجو باشد.

به عنوان مثال اگر از چت جی پیتی بپرسید «پایتخت فرانسه کجاست؟» این پاسخ را تولید میکند: «پایتخت فرانسه پاریس است.»

چت جی پی تی میتواند شعر بگوید جوک تعریف ،کند ابزار معرفی کند مقاله بنویسد نامه بنویسد یا فرایند انجام یک وظیفه یا تحقیق را به شما توضیح دهد.

یکی از روشها برای دسترسی به مدل ChatGPT مراجعه به وب سایت رسمی chat.openai.com .است. این وب سایت رابط کاربرپسندی ارائه میدهد که کاربران با آن میتوانند با با یک نسخه پیش آموزش دیده از این مدل تعامل داشته باشند.

برای استفاده از این وب سایت کافی است با مرورگر وارد وب سایت chat.openai.com شوید و به حساب خود ورود کنید اگر حساب ندارید میتوانید رایگان بسازید

پس از ورود به حساب میتوانید با تایپ یک ورودی متنی و دریافت خروجی متن در ،پاسخ با ChatGPT تعامل داشته باشید بپرسید تا پاسخ دریافت کنید خروجی میتواند نسبت به ورودی متفاوت باشد به عنوان مثال، اگر What is the Paris of France را تایپ کنید مدل جواب میدهد

“The capital of France is Paris”

همچنین در این سایت میتوانید از قالبهای پیش تعریف شده برای تولید انواع خاص متن مانند شعر آهنگ داستان و غیره استفاده کنید این الگوها دستورات و تنظیمات خاصی را برای کمک به هدایت خروجی مدل ارائه می.دهند برای دسترسی به قالبها روی دکمه Templates» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

از ChatGPT در چه زمینه‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم؟

چت جی پی تی این ربات گفتگو محور می‌تواند امکانات فوق‌العاده زیادی را برای کاربران خود فراهم کند و تقریبا به هر سوالی که بپرسید با کمترین خطا پاسخ می‌دهد. در ادامه این مقاله به 10 کار شگفت‌انگیزی که می‌توانیم با چت‌جی‌پی‌تی انجام دهیم می‌پردازیم:

طراحی سایت

نوشتن رزومه کاملا سفارشی

اگر به‌دنبال کار هستید یا نیاز به نوشتن رزمه حرفه‌ای دارید خوب می‌دانید که یکی از سخت‌ترین بخش‌های فرایند درخواست شغل، نوشتن رزومه شخصی است. چت‌بات ChatGPT یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای ساخت رزومه آنلاین کاملا شخصی‌سازی شده را برای شما فراهم می‌کند. به‌کمک این چت‌بات می‌توانید برای هر عنوان شغلی خاص، تنها در چند ثانیه رزومه اختصاصی خود را بسازید.

ما از چت جی پی تی ChatGPT خواستیم رزومه‌ای برای عنوان شغلی «دیجیتال مارکتینگ» بسازد و تصویر زیر بخشی از نتیجه است.

نوشتن رزومه با چت جی پی تی chatgpt
نوشتن رزومه با چت جی پی تی chatgpt

تولید محتوای چند زبانه

اگر شما یک تولید‌کننده محتوا هستید که دوست دارید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، چت جی پی تی ChatGPT می‌تواند برای ایجاد محتوا به چندین زبان بسیار کارآمد باشد. ChatGPT می‌تواند محتوا را مستقیما به چندین زبان تولید کند.

از ChatGPT خواستیم شعری به زبان انگلیسی و اسپانیایی بنویسید و تصویر زیر بخشی از نتیجه است.

متن چتند زبانه با چت جی پی تی chatgpt
متن چتند زبانه با چت جی پی تی chatgpt

نوشتن و دیباگ کردن کد

چه یک برنامه‌نویس باتجربه باشید و چه تازه‌کار، هر از گاهی با چند اشکال در کد خود مواجه خواهید شد. ChatGPT می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات کد خود را کمتر کنید و ساعت‌ها در جستجوی یک کامای اشتباه صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید دستور نوشتن یک کد از ابتدا را به این چت‌بات بدهید.

از چت جی پی تی ChatGPT خواستیم کد PHP یک ماشین‌حساب ساده بنویسد و تصویر زیر بخشی از نتیجه است.

کدنویسی با چت جی پی تی chatgpt
کدنویسی با چت جی پی تی chatgpt

تهیه خلاصه کتاب‌هایی را که می‌خواهید بخوانید

اگر می‌خواهید کتاب خاصی را بخوانید و زمانی برای کامل خواندن آن پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از چت جی پی تی ChatGPT برای تهیه خلاصه‌ای از کتابی که می‌خواهید بخوانید استفاده کنید. کافیست Generate Summary را برای یک کتاب خاص تایپ کنید و خلاصه مفصلی دریافت خواهید کرد.

از چت جی پی تی ChatGPT خواستیم خلاصه کتاب «از خوب به عالی / Good to Great، نوشته جیم کالینز» را برای ما بنویسد و تصویر زیر بخشی از نتیجه است.

خلاصه کتاب با چت جی پی تی chatgpt
خلاصه کتاب با چت جی پی تی chatgpt

نوشتن مقاله

چت جی پی تی ChatGPT می‌تواند مقالات شگفت‌انگیزی را در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات، حتی پیچیده ترین موضوعات بنویسد. طبیعی است که مقاله‌ای که خودتان بنویسید بارخورد بهتری خواهد داشت؛ اما به‌کمک این هوش مصنوعی می‌توانید ایده‌های زیادی برای نوشتن مقاله به دست آورید.

از ChatGPT خواستیم مقاله‌ای درباره وردپرس برای ما بنویسد و تصویر زیر بخشی از نتیجه است.

نوشتن مقاله با چت جی پی تی chatgpt
نوشتن مقاله با چت جی پی تی chatgpt

در این مقاله با این هوش مصنوعی فوق‌العاده آشنا شدید و دیدید چه کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توان با آن انجام داد. شما از چت‌بات ChatGPT در انجام چه کارهایی کمک می‌گیرید؟


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *