0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
طراحی سایت مهد کودک

طراحی سایت مهد کودک

فهرست مطالب

طراحی سایت مهد کودک

طراحی سایت مهد کودک و کودکستان یکی ازکاربردی ترین سایت ها است که روزانه کاربران زیادی از آن بازدید می کنند. با توجه به موقعیت اقتصادی در سراسر دنیا و همچنین بالا رفتن سطح سواد عمومی، اکثر افراد مایلند تا شغلی بیرون از خانه داشته باشند. در این میان خانواده های جوانی که دارای فرزند خردسال و کودک هستند همواره به دنبال مکان هایی امن برای نگهداری ازکودکانشان هستند. به این دلیل نیاز مبرمی به وجود مهد کودک ها و کودکستان ها حس می شود. صاحبان این گونه مشاغل می توانند با طراحی وب سایت مهد کودک، کاربران را به سوی خود جلب نمایند .

طراحی سایت مهد کودک
طراحی سایت مهد کودک

در طراحی سایت مهد کودک می توان قسمتی را برای برنامه روزانه و هفتگی کودکان در نظر گرفت و والدین با توجه به این برنامه می توانند از فعالیت های آموزشی مهد کودک مطلع شوند. این قسمتی است که می تواند مورد توجه بسیاری قرار گیرد.

در طراحی وب سایت مهد کودک می توان پس از ثبت نام برای هر کودک کاربری مخصوصی ایجاد کرد که تنها پدر و مادر همان کودک قادرند تا به این قسمت دسترسی داشته باشند و از فعالیت های کودک در کودکستان و یا مهد کودک مطلع شوند و در صورت نیاز با مسئولین مهد کودک هماهنگ کنند.
اکثر مهد کودک ها به دوربین مجهزند، در طراحی وب سایت مهد کودک با در نظر گرفتن امکان اتصال دوربین به سایت می توانید ارتباط تنگاتنگی بین کودک و والدین برقرار کنید به طوری که هر گاه لازم شود اولیا از محل کار خود بتوانند کودک را ببینند.

طراحی سایت مهد کودک
طراحی سایت مهد کودک

امکان پرداخت اینترنتی شهریه توسط اتصال به درگاه بانکی نیز از دیگر امکانات وب سایت مهدکودک است که می تواند کاربرد فراوانی داشته باشد. استفاده از رنگ های شاد برای وب سایت مهد کودک، حال و هوای اختصاصی تری به آن می بخشد.

هزینه طراحی سایت مهد کودک

هزینه طراحی وب سایت برای مهد کودک به امکاناتی که برای سایت در نظر میگیرید و نوع گرافیک و کیفیت کار بستگی داره اما در حال حاضر حدود 5 میلیون یا 200 دلار میتونم بهتون اعلام کنم البته در کنار طراحی سایت به هاست و دامنه و … هم نیاز دارید که برای اطلاعات بیشتر درمورد هزینه های داشتن سایت توصیه میکنم مطلب : قیمت طراحی سایت را ببینید.

بخش های ضروری برای وب سایت مهدکودک

ظاهر گرافیکی، بسیار مهم‌تر از دیگر وب‌سایت‌ها

هر چند مخاطب اصلی سایت والدین بچه های هستند اما سایت مهدکودک باید با رنگ های شاد و بصورت رنگی رنگی طراحی بشه و جذابیت قسمت اصلی ماجراست.

پنل کاربری برای کودکان و البته والدین کودکان

در سایت مهد کودک باید امکانی فراهم کنیم که والدین بتوانند با مهد در ارتباط باشند همین طور میتونیم بخش هایی داشته باشیم برای خود کودکان انواع آموزش ها و بازیها و برنامه های آموزنده رو میشه در این بخش در نظر گرفت.

گالری تصاویر

قطعا گالری تصاویر یکی از بخش های جذاب وب سایت مهد کودک هست جایی که میتونید کارهای هنری بچه ها نمایش بدید از کلاس ها عکس بگذارید با استفاده از عکس ها امکانات مهد کودک رو نمایش بدید اردوهایی که برگزار میکنید رو نشون بدید و خلاصه تا دلتون بخواد این بخش هم ضروریه برای وب سایت کودکستان و هم قابلیت داره برای مانور و تولید محتواش هم خیلی راحته کافیه با دوربین موبایل از کلاس ها و بچه ها و رفتارشون عکس و فیلم بگیرید . هم توی سایت بگذارید هم توی شبکه های اجتماهی.

معرفی مربیان

یکی از اصلی ترین دغدغه های اولیا شرایط و کیفیت مربیان مهد است در طراحی سایت مهد کودک این بخش از سایت خوب پرو پیمون در نظر بگیرید معربی های مهدتون رو معرفی کنید و مدارک شون رو به نمایش بگذارید این بخش معمولا در سایت های ایرانی خیلی پررنگ اجرا نمیشه و نمیدونم به چه دلیلی بطور کلی شرکت ها و موسساتی که وب سایت دارند تمایلی ندارند افرادی که در مجموعه شون کار میکنن رو معرفی کنند در حالیکه واقعا با ارزش ترین دارای هر کسب و کاری افراد شاغل در اون مجموعه هستند حتما مربی ها و تیم مهدکودک رو بطور کامل با عکس و شرح معرفی کنید

اطلاعات دوره ها و کلاس ها

وقتی اولیا به مهد مراجعه می کنند بیشتر چه سوالاتی می پرسند ؟ این سوالات باید جوابش در وب سایت شما باشه و حتما یکی از پرتکرار ترین سوالات دوره هایی است که در مهد شما برگزار میشه خب وبسایت فضای خوبیه که بطور کامل دوره هاتون معرفی کنید متن و تصویر و حتی فیلم بگیرید و در سایت بگذارید از بچه هایی که دوره ها رو گذروندن فیلم بگیرید و در سایت بگذارید.

اطلاعات هزینه ها

میدونم شهریه ها و هزینه ها مدام تغییر میکنه اما خب وب سایت هم این قابلیت رو داره که هر روز تغییر بدید بنابراین سعی کنید همیشه در سایتتون درباره هزینه ها بصورت کاملا شفاف توضیح بدید.

مشاوره و آموزش

میتونید در وب سایت بخشی رو برای مشاوره و آموزش اولیا در نظر بگیرید و از اولیا بخواهید مسائل و مشکلاتشون رو در اون قسمت مطرح کنند و شما جواب و راهنمایی لازم رو با کمک یک کارشناس براشون بنویسید.

نظر کودکان و اولیا

اگر هیچ چیزی در سایتتون نگذاشتید این بخش رو در طراحی سایت مهد کودک در نظر بگیرید حتما در پایان سال یا زمان فارغ التحصیلی کودکان از مهد باهاشون مصاحبه کنید و ازشون در مورد مهد بپرسید قطعا حرفهای خیلی خوبی میزنند این حرف بصورت آرشیو ماندگار در سایت برای خود شما جذاب خواهد بود همچنین کسانی که هنوز مشتری شما نیستند با دیدن این نظرات با اطمینان بیشتری شما را انتخاب می کنند.

توجه کنید در کنار نظر کودکان نظر اولیاشون رو هم بپرسید و اگر دوست ندارند مصاحبه کنند میتونن نظرشون رو مکتوب بنویسند و شما در سایت بگذارید و اگر هم کسی انتقادی داشت انتقادش رو بپذیرید و مشکل رو برطرف کنید !

نکات فنی طراحی سایت مهد کودک

در کنار بخش های لازم ، نکات فنی نیز وجود دارد که در همه سایت ها مهم است مثل طراحی ریسپانسیو که در همه دستگاه ها اعم از کامپیوتر و تبلت و گوشی موبایل سایت درست نمایش داده بشه . همچنین در بخش طراحی ظاهر سایت باید اصل سادگی کار با سایت در نظر گرفته شود و از پیچیدگی هایی که بعضا در سایت های دیگر دیده می شود باید اجتناب کنیم.

خب به کیفیت و امکاناتی که مدنظرتون هست ارتباط داره اما حدود 5 میلیون در نظر بگیرید و اگه دلاری بخوام بگم حدود 200 دلار.

حدودا یک هفته تا نهایتا یک ماه برای طراحی اولیه سایت در نظر بگیرید توجه کنید سایت مهدکودک از سایت هایی است که بصورت پویا و در طول زمان باید بهینه سازی شود و بخش های مختلف آن کامل شود.

سایت هایی که بنده طراحی میکنم دارای بخش مدیریت بسیار ساده و روان هست و هر کس بتواند با برنامه هایی مثل ورد کار کند میتواند سایت را مدیریت کند البته بلد بودن فتوشاپ و ویرایش تصاویر هم بدانید کار بهتر می شود.

چنانچه نیاز به پشتیبانی فنی داشتید بنده در خدمت شما هستم و همواره میتوانید روی کمک من حساب کنید اگر هم نیاز به راهنمایی یا آموزش داشتید قطعا دریغ نخواهم کرد.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *