0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس

فهرست مطالب

پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرسی خود را به بنده بسپارید. شما به عنوان مدیر کسب وکار نباید روی سایت خود وقت بگذارید شما باید کارهای مهم تری را در کسب وکارتون انجام بدید.و مدیریت و نگه داری سایت خود را به بنده بسپارید. پشتیبانی سایت ودپرس خود را به کسی بسپارید که متخصص کار باشد! . مشکلات را بشناسد و بتواند آنها را برطرف کند.

پشتیبانی سایت وردپرسی

پدر یا مادری را فرض کنید که بنابه گرفتاری کاری که دارن فرصت وقت گذروندن با فرزند خود را ندارن و مجبورن بچه شون را به یک مهد کودک بسپارن و به مشغله های خودش رسیدگی کنن . پشتیبانی وب سایت وردپرسی نیز به این صورته که اگه زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به وب سایتتون ندارید میتونید به یک فرد متخصص بپسارید و شما به کارهای مهم تر کسب وکارتون رسیدگی کنید از بابت سایت خیالتون راحت بشه!

پشتیبانی سایت وردپرس
پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت های وردپرسی

پشتیبانی فنی سایت ها بطور کلی خیلی مهم تر از طراحی آنها ست مشکلات امنیتی یا اتفاقات غیر قابل پیش بینی میتونه سایت شما را از بین ببره ممکنه بخواهید تغییراتی در سایت بدید یا نیاز به راهنمایی داشته باشید در این حالت رفتن سراغ شرکت ها ی بزرگ هم هزینه بر هست هم خیلی هاشون خرده کاری نمیکنن!

مدیریت سایت وردپرسی

مدیریت سایت های وردپرسی هر چند ساده و قابل انجامه اما واقعا نیاز به تخصص داره بسیار پیچیده و حساسه و در صورت اشتباه می تونه باعث تخریب کلی سایت بشه. مدیریت اشتباه باعث کاهش قدرت سایت در طول یک دوره زمانی کوتاه می شه. در این دوره زمانی فرد متوجه نمی شه در حال از دست دادن سایتش هست و زمانی متوجه می شه که دیر شده . به یاد داشته باشید که مدیریت سایت وردپرسی خود را فقط به دست افراد حرفه ای بسپارید.

شما به کارهای مهم تر کسب وکار رسیدگی کنید.
پشتیبانی سایت خود را به متخصصین واگذار کنید.

برخی از کارهایی که در پلن های پشتیبانی وب سایت انجام می شود :

آپدیت وردپرس و افزونه ها
مشاوره سئو
خرید هاست و دامین
نصب وردپرس
نصب قالب همراه با دمو
دریافت، نصب و پیکربندی درگاه های پرداخت
دریافت و قرار دادن مجوز های الکترونیکی
نصب افزونه های مورد نیاز سایت
پیکربندی افزونه های سایت
افزودن امکانات جدید
سفارشی سازی قالب
بروزرسانی قالب و افزونه ها
پاکسازی ویروس از قالب و افزونه ها

پشتیبانی سایت وردپرس
پشتیبانی سایت وردپرس

اگه از سایت هایی که با CMS ساخته می شن، استفاده کرده باشید، احتمالا اهمیت پشتیبانی سایت های وردپرسی را به خوبی درک کردهید. روال کاری خیلی از شرکت های به این صورته که بعد از اتمام قرار داد هیچ نوعی سرویسی به سایت ارائه نمی دهن و صاحب وب سایت را به حال خود رها می کنن که همین موضوع باعث می شه در صورت بروز هر گونه مشکل برای سایت، صاحب سایت با مشکلات جدی مواجه شه و ممکنه سایت برای مدتی از دسترس خارج شه که این موضوع برای اعتبار سایت خیلی بده و تاثیر منفی میگذاره.

بنده از سال 85 مشغول طراحی و پشتیبانی سایت های مختلف هستم تجربه من بهم میگه هیچ طراحی سایتی تا زمانی که پشتیبانی خوبی نداشته باشه، در خطره. شما می تونید بهترین و شیک ترین سایت حوزه کاری خود رو داشته باشید ولی زمانی که این سایت پشتیبانی درستی نداشته باشه، جز صرف هزینه هیچ چیز دیگه ای برای شما نداره.

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی خیلی ارزونه،با ماهی فقط 200 هزار تومن میتونید پشتیبانی من رو برای سایتتون داشته باشید.

نحوه پرداخت و تمدید قرارداد پشتیبانی سایت

خیلی ساده و دور از هرگونه پیچیدگی ! قرار داد ها بصورت یکساله تنظیم میشه و مبلغش ماهانه پرداخت میشه . همین !

وظایف پشتیبانی سایت کدامند؟

من وب سایت شما رو مداوم بررسی میکنم . چنانچه سیستم سایت شما یا افزونه هاش نیاز به آپدیت و به روزرسانی داشت انجام میدم. بک آپ از سایتتون میگیرم تا اگر به هر دلیلی سایت خراب شده بک آب رو بازگردانی کنم. اگر نیاز به نصب افزونه یا قالب داشته باشید براتون انجام میدم و پیکره بندیشون میکنم. چنانچه نیاز به ساخت ایمیل ، تغییر رمز ایمیل داشته باشید براتون انجام میدم. اگر نیاز به اینماد یا درگاه پرداخت بانکی یا سایر مجوز ها داشته باشید کارهاش رو برایتون انجام میدم با با سرعت و هزینه کمتر به نتیجه برسید.

سرویس پشتیبانی وردپرس

سرویس پشتیبانی وردپرس خود را از بنده بخواهید!

آیا هاست فعلی من برای انجام پشتیبانی مناسبه؟

ما سعی میکنیم با هر نوع وب سایت و هاستینگ کار کنیم و سایت وردپرسی شما را پشتیبانی کنیم اما اگر هاستینگ شما دارای منابع محدود و سرعت پایین باشد به شما سرویس های هاست وردپرس پرسرعت و امن معرفی میکنیم.

دسترسی سایت وردپرس خود را چطور برای شما ارسال کنم؟

نام کاربری و رمز عبور هاست و دامنه را نیاز دارم.

مدت زمان بررسی و اجرای پشتیبانی سایت وردپرس چقدر است؟

بعد از ثبت سفارش کار پشتیبانی سایت شما شروع می شه.

آیا شما سایت فروشگاهی ووکامرس را پشتیبانی میکنید؟

بله ،قطعا.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *