0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
10 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2024 به یک وب سایت نیاز دارد

10 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2024 به یک وب سایت نیاز دارد

فهرست مطالب

در این مقاله 10 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2024 به یک وب سایت نیاز دارد را با هم بررسی میکنیم

دلیل شماره 1: مشتریان شما انتظار دارند که شما یک وب سایت داشته باشید.

امروز اکثر مردم برای خرید هر محصول یا خدماتی اول در اینترنت سرچ میکنند مشتری های احتمالی شما انتظار دارند شما سایت داشته باشید تا بیشتر با کسب و کار شما آشنا بشوند.

وب سایت یک دارایی قدرتمند برای کسب و کار شما است.

داشتن یک وب سایت فقط حضور در اینترنت و فضای آنلاین نیست. یک ویترین 24 ساعته هست که همیشه و همه جا در دسترس مشتری ها هست. اگر وب سایت نداشته باشید مشتری ممکن است تصور کند به او اهمیت نمیدهید یا ممکنه است فکر کند شما از نظر فنی و علمی توانایی داشتن وب سایت ندارید و شرکت به روزی نیستید یا کارشناسان با سوادی ندارید! حتی ممکن است در اعتبار شما هم شک کنند.

وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی برندسازی و بازاریابی شما است.

یک وب‌سایت چیزی بیش از این است یک سری متن را در یک صفحه اینترنتی بنویسید! در واقع وب سایت بخشی از استراتژی بررندسازی و بازاریابی شماست . باید به خوبی طراحی شده و کاربر پسند باشد و فراخوان‌هایی برای اقدام واضح داشته باشد. باید به طور مرتب با محتوای جدید به روز شود. همچنین باید برای موتورهای جستجو بهینه شود تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند. شاید به نظر بیاید کار سنگین و سختی است ، نگران نباشید ! من اینجام تا همه کارها را برای شما ردیف کنم!

به من زنگ بزنید تا سایتتون رو ردیف کنم! 09196071147

به این موضوع فکر کنید: وب سایت شما پیام بازرگانی شما را 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال نمایش می دهد.

دلیل شماره 2: وب سایت شما نشان دهنده شخصیت اجتماعی کسب و کار شماست

چگونه مردم متوجه خواهند شد که شما یک تجارت واقعی اما بدون وب سایت هستید؟ آنها چگونه متوجه خواهند شد که شما فقط فردی نیستید که در زیرزمین پدریشان فعالیت می کنید؟ یک وب سایت برای ارائه مدارک اجتماعی و ایجاد اعتبار شما به عنوان یک تجارت ضروری است. به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما در مورد اقدامات خود جدی هستید و چیزی برای ارائه دارید.

فقط در مورد آن فکر کنید: آیا احتمال خرید شما از شرکتی با وب سایت بیشتر است یا شرکتی بدون وب سایت؟ پاسخ واضح است. اگر می خواهید در کسب و کار موفق شوید، روی یک وب سایت سرمایه گذاری کنید. این بهترین راه برای ارائه اثبات اجتماعی و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه است.

چرا مردم از کسب و کارها انتظار دارند که وب سایت داشته باشند؟

اگر وب سایت ندارید، در تجارت نیستید. مردم از کسب‌وکارها انتظار دارند که وب‌سایتی داشته باشند که در آن بتوانند درباره کارهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنند، نظرات مشتریان را بخوانند و شواهد اجتماعی مبنی بر اینکه یک کسب‌وکار معتبر هستند دریافت کنند. بدون وب‌سایت، به مشتریان بالقوه می‌گویید که ارزش وقت یا پول آنها را ندارید.

چرا مهم است که نظرات مشتریان را در وب سایت خود قرار دهید؟

رفتار مشتری عمدتاً توسط آنچه دیگران در مورد تجارت شما می گویند هدایت می شود. مردم انتظار دارند که وب سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد برند دریافت کنند. از آنجایی که خریداران بالقوه در حال حاضر به دنبال شما به صورت آنلاین هستند، نظرات مشتریان در سایت شما راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه اثبات اجتماعی است.

شما کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود روایت می کنید
شما کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود روایت می کنید

دلیل شماره 3. شما کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود روایت می کنید.

می توانید با نوشتن داستان خود در وب سایت بر درک برند خود تأثیر بگذارید. زمانی که صحبت از کمک به برندها برای انتشار پیام، چشم انداز و مأموریتشان به میان می آید، یک وب سایت بسیار کارآمدتر از تبلیغات چاپی یا بروشورهای ایمیلی است.

چرا مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما به روز و دقیق است؟

محتوای سایت خود را بروز و مرتبط نگه دارید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات تماس شما درست است. اگر افراد نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند در وب سایت شما پیدا کنند، به سرعت به سمت وب سایت شخص دیگری می روند. بنابراین، مطمئن شوید که همیشه دقیق ترین و به روزترین اطلاعات را در مورد وب سایت خود ارائه می دهید.

بر اساس آمار SEOTribunal، روزانه 5.6 میلیارد جستجو در گوگل و 63000 جستجو در ثانیه در هر روز انجام می شود. با چنین حجم جستجو، احتمالا همین حالا شخصی آنلاین است و به دنبال خدمات شما میگردد.

اگر وب سایت ندارید، حدس بزنید چه کسی سفارش این فرد را دریافت می کند؟ آن رقیب همسایه ات که دارای یک وب سایت بهینه شده برای جستجو است.

دلیل شماره 4: وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که بازگشت سرمایه ROI خود را به حداکثر برسانید.

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، یکی از اولویت‌های اصلی شما احتمالاً بالابردن درصد بازگشت سرمایه (ROI) است. و اگر وب‌سایتی دارید، خوش شانس هستید زیرا راه‌های مختلفی برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما سخت کار می‌کند تا حداکثر بازگشت سرمایه را به دست آورد وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد را اشاره میکنم:

ابتدا مطمئن شوید که وب سایت شما با در نظر گرفتن مشتری هدف شما طراحی شده است. چه چیزی را می خواهند ببینند؟ چه چیزی باعث می شود که آنها در سایت شما بمانند و به گشتن در سایت ادامه دهند؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا یک وب سایت طراحی کنید که به سمت تولید سرنخ و فروش باشد.

دوم، روی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید تا وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بالاتر ظاهر شود (صفحه اول گوگل باشد). هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال اینکه افراد به سایت شما مراجعه کنند بیشتر می شود. هنگامی که آنها در سایت شما هستند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری دارید.

سوم، از فراخوان های موثر (CTA) در وب سایت خود استفاده کنید. CTA دستورالعملی است که به بازدیدکنندگان وب سایت می گوید که می خواهید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال، اگر می خواهید آنها برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، یک CTA اضافه کنید که می گوید: «برای عضویت اینجا را کلیک کنید». اطمینان حاصل کنید که CTA های شما واضح هستند و به طور برجسته در وب سایت شما قرار می گیرند تا بازدیدکنندگان نتوانند آنها را از دست بدهند.

با پیروی از این نکات، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به حداکثر بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما کمک می کند. ایجاد یک وب سایت با استفاده از ابزارهای رایگان مانند WordPress.com و Elementor هزینه زیادی ندارد اما درآمد بیشتری را برای شما فراهم می کند. یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو به شما امکان می‌دهد بدون صرف هزینه زیاد به هزاران مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید. این می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان هدف گسترده تری برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود به دست آورید. محتوای موجود در وب سایت همچنین بر تصمیمات خرید و معاملات تجاری تأثیر می گذارد، صرف نظر از اینکه در کدام صنعت هستید.

به من زنگ بزنید تا سایتتون رو ردیف کنم! 09196071147

دلیل شماره 5: وب سایت به اعتبار شرکت شما می افزاید.

یک زمانی ، یک شرکت می خواست معتبر دیده شود، یک آگهی تلویزیونی یا بیلبورد می خرید. اما این روزها، افراد به احتمال زیاد قبل از خرید در مورد یک شرکت به صورت آنلاین تحقیق می کنند، به این معنی که داشتن یک وب سایت ضروری است.

چرا مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما حرفه ای، خوب طراحی شده، پر از اطلاعات مفید است و به اعتبار شرکت شما می افزاید؟

یک وب سایت مانند یک کارت ویزیت مجازی برای یک شرکت است. این یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان بالقوه هنگام انجام تجارت با شما به آن توجه می کنند. به همین دلیل است که اطمینان از حرفه ای بودن وب سایت شما و افزایش اعتبار شرکت شما ضروری است.

اما داشتن هر وب سایتی این کار را نمی کند –وب سایت باید به خوبی طراحی شده و پر از اطلاعات مفید باشد. یک وب سایت با طراحی ضعیف که سال ها به روز نشده است، به بازدیدکنندگان این تصور را می دهد که شرکت غیرحرفه ای است. از سوی دیگر، یک وب سایت شیک و به روز نشان می دهد که این شرکت مدرن و فعال و پویا است.

علاوه بر این، یک وب سایت باید حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات شرکت و همچنین نظرات مشتریان باشد. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا با اطمینان خاطر از یک منبع معتبر خرید کنند. بنابراین، اگر می خواهید شرکت شما معتبر دیده شود، مطمئن شوید که وب سایتی دارید که تعهد شما به کیفیت را منعکس می کند.

چرا سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه ای برای تجارت شما مهم است؟

اگر می خواهید به دنیا نشان دهید که کسب و کار خود را جدی می گیرید، زمان آن فرا رسیده که روی یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از 50 درصد از کاربران گوشی های هوشمند هنگام جستجو در گوشی های هوشمند خود یک شرکت یا محصول جدید را کشف می کنند، نداشتن وب سایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. طبق یک مطالعه، 75٪ از کاربران آنلاین پذیرفتند که اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت کنند. در نهایت، مردم بیشتر با شرکتی که می توانند به آن اعتماد کنند وارد تعامل می شوند، و وب سایت پله ای برای ایجاد این رابطه است.

وب سایت به اعتبار شرکت شما می افزاید
وب سایت به اعتبار شرکت شما می افزاید

دلیل شماره 6: وب سایت شما به شما امکان می دهد مکالمات سازنده بیشتری داشته باشید

خیلی اوقات، گفتگوها به بحث های بیهوده تبدیل می شود. اما اگر وب سایت دارید، می توانید با گفتگوهای سازنده تر از این دام ها جلوگیری کنید. از این گذشته، یک وب سایت به سادگی بستری برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های شما با جهان است. با ایجاد یک وب سایت سنجیده، خود را مجبور به گفتگوهای سازنده تر می کنید. این به این دلیل است که شما مجبور هستید افکار خود را به طور واضح و مختصر بیان کنید. یک وب سایت به شما امکان می دهد گفتگوهای سازنده تری با مشتریان و همکاران خود داشته باشید.

چرا داشتن یک وب سایت برای گفتگوهای سازنده ضروری است؟

وبسایت یک مکان متمرکز برای تمام اطلاعات شما فراهم می کند. دیگر لازم نیست فایل ها و ایمیل های پراکنده داشته باشید. یک وب سایت همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات را راحت تر به اشتراک بگذارید. می‌توانید مقالات، اطلاعات و سایر اسناد را در سایت قرار بدهی و که هر کسی با اتصال به اینترنت می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

چرا ایجاد وب سایت برای پاسخ به سوالات اساسی و جذب مشتریان بالقوه مهم است؟

علاوه بر این، یک وب سایت یک بایگانی دائمی از افکار و ایده های شما فراهم می کند. این بدان معنی است که همیشه می توانید در گفتگوهای بعدی به وب سایت خود مراجعه کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید بحث‌های سازنده‌تری داشته باشید، همین امروز یک وب‌سایت ایجاد کنید.

وب سایت پلت فرم شما برای پاسخ به تمام سوالات اساسی مشتریان بالقوه شما در مورد تجارت و برند شما است. این به ویژه برای آژانس های بازاریابی B2B صادق است. هنگامی که مردم از وب سایت شما بازدید می کنند، به دنبال پاسخ به سؤالات اساسی مانند کاری که شما انجام می دهید، محصولات/راه حل های شما، مکان، جزئیات تماس و غیره هستند. هنگامی که آنها از همه این موارد راضی شدند، تصمیم می گیرند یا پیگیری کنند یا خیر. به یاد داشته باشید، هنگامی که چنین اطلاعاتی را ارائه می کنید، آن را ساده و کوتاه نگه دارید زیرا مصرف کنندگان انتظار اطلاعات سریع و صریح دارند.

دلیل شماره 7: وب سایت شما را قادر می سازد تا با دیگر رقبای صنعت رقابت کنید

آیا می دانستید که داشتن یک وب سایت به شما فرصت مناسبی برای رقابت با غول های صنعت خود می دهد؟ هنگامی که یک وب سایت بهینه سازی شده داشته باشید، می تواند رتبه بالاتری در نتایج گوگل داشته باشد و مشتریان بیشتری را جذب خود کند.

چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کارهای کوچک ضروری است؟

داشتن وبسایت نه تنها به شما بستری برای فروش محصولات یا خدماتتان می دهد، بلکه به شما امکان می دهد تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. و شاید مهم‌تر از همه، به شما این امکان را می‌دهد که با دیگر غول‌های صنعت خود رقابت کنید – حتی اگر آنها بسیار بیشتر از شما هزینه کنند. یک وب سایت ، به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا در دنیای رقابتی امروز پیشرفت کنند.

چرا رتبه بندی وب سایت برای مشاغل مهم است؟

گاهی اوقات، همه چیز به رتبه بندی وب سایت مربوط می شود. رتبه وب سایت شما در گوگل چگونه است؟ آیا شما در صفحه اول هستید؟ دومین؟ سومین؟ اگر وب سایتی با رتبه بالا داشته باشید می توانید با شرکت های بزرگ رقابت کنید. پیشنهاد برای کلمات کلیدی مناسب می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و بر سفر مشتری شما تأثیر بگذارد، که معمولاً با تحقیق، توصیه ها و بررسی ها شروع می شود.

سفرش مشتری چیست : سفر مشتری یا Customer Journey، مسیری است که کاربر از لحظه ورود به سایت شما تا لحظه خروج از آن طی کرده و شامل تمام مراحل، تجربه، و احساساتی است که کاربر در هنگام تعامل با سایت طی می کند.

https://wikidemy.ir/customer-journey/
وب سایت شما را قادر می سازد تا با دیگر رقبای صنعت رقابت کنید
وب سایت شما را قادر می سازد تا با دیگر رقبای صنعت رقابت کنید

دلیل شماره 8: وب سایت شما می تواند بخشی از کمرنگ شدن دسترسی رسانه های اجتماعی را جبران کند

اگر فکر می کنید داشتن یک صفحه رسانه اجتماعی به تنهایی برای جذب مشتریان جدید کافی است، دوباره فکر کنید. داشتن یک صفحه در اینستاگرام یا فیس بوک کافی نیست زیرا اولا هر کسب و کار دیگری یک صفحه دارد ثانیا کلی صفحات ریز و درشت هستند که باعث میشوند شبکه های اجتماعی خیلی شلوغ باشند و شما به درستی دیده نشوید به این موضوع فیلتر شدن یا تحریم های شبکه های اجتماعی را هم اضافه کنید تا بهتر به اهمیت وبسات پی ببرید.

وبسایت به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل ها درستی داشته باشید و ببینید چه کسی از سایت شما بازدید می کند و با محتوای شما تعامل دارد. به علاوه، با کاربرپسندتر شدن طراحی وب سایت، ایجاد یک وب سایت زیبا که نشان دهنده برند شما باشد، آسان تر از همیشه است.

بنابراین، اکنون بسیاری از شرکت‌ها به جای اتکا به شبکه‌های اجتماعی، به ساخت وب‌سایت روی آورده‌اند. در حالی که شبکه های اجتماعی به طور بالقوه می توانند تجارت را افزایش دهند، تمرکز فقط بر روی آنها می تواند اشتباه بزرگی باشد که در سال های آینده هزینه زیادی خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت چقدر است ؟

دلیل شماره 9: وب سایت شما به شما امکان می دهد ساعات کاری خود را افزایش دهید

با یک وب سایت، می توانید 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. چه در حال فروش محصولات یا خدمات باشید، وب سایت شما حتی زمانی که در خواب هستید برای شما کار خواهد کرد.

چگونه یک وب سایت به تعامل مستمر کاربر و حمایت از تلاش های بازاریابی کمک می کند؟

داشتن یک وب سایت به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول شبانه روز و به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. بنابراین اگر کسی در شب یا در روز از وب سایت شما بازدید کند، به نوعی شما با او در تعامل هستید . در دسترس بودن همیشه به بازاریابی کمک می کند و فروش را به طور چشمگیری افزایش می دهد، به خصوص برای شرکت های تجارت الکترونیک.

همچنین گامی به سوی خدمات مشتری محور و ایجاد رابطه است، به خصوص اگر وب سایت شما امکان چت مبتنی بر هوش مصنوعی را فعال کرده باشد تا مشکلات اساسی مشتریان شما را در زمانی که بیشتر به آنها نیاز دارند، حل کنند.

دلیل شماره 10: وب سایت مکانی است که در آن شما پیشنهادات خود را به نمایش می گذارید

یک وب سایت اولین تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما است. و این اولین برخورد بسیار مهم است بنابراین وب سایتی با طراحی درست نیاز دارید.

چگونه یک وب سایت می تواند سرنخ و فروش ایجاد کند و برای کسب و کارها اعتبار ایجاد کند؟

یک وب سایت می تواند اطلاعات دقیقی در مورد محصولات/خدمات شما ارائه دهد و منجر به فروش شود. با گنجاندن فراخوان‌های اقدام برجسته، کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق کنند تا با آنها تماس بگیرند یا خرید کنند. یک وب سایت همچنین می تواند آگاهی از برند ایجاد کند و اعتبار ایجاد کند. کسب و کارها با گنجاندن توصیفات، مطالعات موردی و بررسی مشتریان می توانند به مشتریان بالقوه نشان دهند که معتبر و قابل اعتماد هستند. یک وب سایت می تواند دارایی قدرتمندی در هر استراتژی بازاریابی باشد که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد.

ارائه اطلاعات و تصاویر محصول در یک وب سایت چگونه به تبلیغ و فروش پیشنهادات کمک می کند و چگونه ویژگی های اضافی می تواند تجربه مشتری را افزایش دهد؟

با ارائه اطلاعات و تصاویر محصول در وب سایت خود، می توانید به بازدیدکنندگان یک دید کلی از آنچه ارائه می دهید ارائه دهید بدون اینکه آنها را با اطلاعات بیش از حد به طور همزمان بمباران کنید. یک وب سایت بستر مناسبی را برای مشتریان فراهم می کند تا محصولات یا خدمات شما را بدون مراجعه حضوری به محل شما خریداری کنند. به این ترتیب، یک وب سایت می تواند ابزار ارزشمندی برای تبلیغ و فروش شما باشد.

همچنین می‌توانید محصولات/خدمات خود را با ویژگی‌ها نمایش دهید و آموزش‌های ویدیویی کوتاه یا دستورالعمل‌های PDF قابل دانلود ارائه دهید. همچنین می‌توانید جوایز، گواهینامه‌ها و تمام ویژگی‌هایی را که می‌تواند مشکل بازدیدکنندگانتان را حل کند برجسته کنید. این امر میانگین زمانی را که مشتریان شما در وب سایت می گذرانند افزایش می دهد و بر تصمیم آنها برای تماس با شما تأثیر میگذارد.
منبع : seeresponse

به من زنگ بزنید تا سایتتون رو ردیف کنم! 09196071147


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *