0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
طراحی و سئو سایت بلکا

طراحی و سئو سایت بلکا

فهرست مطالب

طراحی و سئو سایت بلکا : سایت بلکا با آدرس belca.ir با وردپرس طراحی شده البته طراحی سایت سبک گرفته شده و بیشتر هدف گذاری روی سئو و رتبه گرفتن در گوگل بوده .

کلمات کلیدی بلکا

این سایت در کلمات کلیدی اصلی مرتبط با بلکا در زمانی حدود 4 ماه به صفحه اول گوگل رسید برخی عباراتی که سایت بلکا با اونها به صفحه اول گوگل اومده عبارتند از : معایب بلکا – بلکا چیست – رنگ بلکا چیست -قیمت بلکا – آموزش بلکا طرح دار – قیمت بلکا ابریشمی – نصب بلکا و شرکت بلکا.

رقابت در کلمات کلیدی حوزه بلکا خیلی سخت به حساب نمیاد و بخصوص تعداد رقیب ها زیاد نیست و به راحتی میشه تا صفحه دوم اومدم اما در صفحه اول رقیب هایی وجود دارن که پشت سر گذاشتنشون خیلی راحت نیست و باید زمان و انرژی گذاشت.

رقبای سئو

رقبایی که در صفحه اول هستند هم مطالب خوبی دارند و سابقه حضور خوبی دارند و اغلب هم سایتهای فعالی دارند که به روز میشه . با این وجود مثل همیشه میشه اول با استفاده از کلمات کلیدی بلند (Long tail) به صفحه یک رسید و بعدش کم کم برای کلمات کلیدی کوتاه تر جا باز کرد!!

طراحی و سئو سایت بلکا
طراحی و سئو سایت بلکا

به نظرم سایت بلکا نیاز به نمونه کار زیاد داره و با درج نمونه کارها و بخصوص با اعلام هزینه و زمان هر یک از پروژه ها میشه خیلی بیشتر بازدید کننده و در نهایت مشتری جذب کرد . این موردی بود که در زمان اجرای این پروژه من بهش دسترسی نداشتم یعنی نمونه کار (اجرای بلکا) نداشتم چون که شرکت بلکایی پشت سایت نبود و صرفا به عنوان طراح سایت این سایت رو راه ندازی کرده بودم. مطمئنن با اضافه شدن یک شرکت به سایت و قرار دادن نمونه کارهای اون شرکت و توضیح در باره هر یک از پروژه ها به مراتب شرایط بهتر میشه.

کمک به طراحی و سئو سایت بلکا

برای کمک به سئو بلکا تعدادی مطلب با موضوع نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری هم در سایت قرار دادم تا اصل کلمات کلیدی مرتبط رو بهتر رعایت کنم هرچند این صفحات به صفحه یک نرسیدند (در زمان نوشتن این پست) و البته هدف هم نبودن . اما به بالا رفتن رتبه صفحات بلکایی کمک کردند.

سئو این سایت تا حد زیادی طبیعی بوده و لینک سازی یا سوشال سیگنال خاصی برای این سایت انجام نشده .

rankmath
rankmath

برای کمک به انجام کارهای مربوط به سئو از افزونه rank math کمک گرفتم چند وقتی میشه این افزونه در پروژه ها جایگزین yoast کردم و تا الان ازش راضی بودم .

امیدوارم این توضیحات درباره طراحی و سئو سایت بلکا برای شما مفید بوده باشه اگر سوال یا نظری داشتید پایین همین صفحه بنویسید!

این نمونه کارها را هم ببینید : طراحی وب سایت صنامطراحی و سئو سایت اتاکوسئو سایت گیربکس

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *