0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟

چه مشاغلی به سایت نیاز دارند؟

فهرست مطالب

چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟

هر روز میشنویم که افراد مختلفی و بخصوص طراح های سایت ما رو تشویق میکنن که برای خودمون و کسب و کارمون سایت راه اندازی کنیم . اما آیا واقعا همه به سایت نیاز دارند ؟ در این نوشته برای شما میگم چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟

اگر یک محصول برای فروش دارید

گروه اولی که وب سایت میتونه بهشون کمک بکنه و وب سایت لازم دارند کسانی هستند که محصولی برای فروش دارند.

چه مشاغلی به سایت نیاز دارند
چه مشاغلی به سایت نیاز دارند

واقعیت اینه که اگر شما مغازه ی شرکتی داشته باشید و محصولی برای فروش داشته باشید عده کمی از افراد از شما خرید میکنند به دو دلیل یکی اینکه ممکنه اصلا شما رو نشناسن و دوم اینکه از شما دور باشن و ترجیح بدن از یک فروشگاه که نزدیک خونشون هست خرید بکنن.

در این حالت اگر وب سایت داشته باشید دیگه برای مشتری فرقی نمیکنه چقدر با شما فاصله فیزیکی داره . توی اینترنت و با چند کلیک ساده از شما خرید میکنه . در واقع شما در نزدیک ترین فاصله با مشتری قرار میگیرید ! در جیبش (گوشی موبایل) یا در اتاقش (کامپیوتر) چی از این بهتر ؟!

در کنارش گوگل و سایر موتور های جستجو هم کمک می کنند که شما را به مشتریها معرفی کنند!

راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه های شما را خیلی کم میکنه اگه بخواهید یک فروشگاه داشته باشید که 24 ساعته فعال باشه دست کم به 3 فروشنده نیاز دارید که در سه شیفت کار فروش رو انجام بدن ! هزینه اجاره یا خرید مغازه هم بسیار زیاده! یک فروشگاه اینترنتی رو میتونید با نصف اجاره یک مغازه مدیریت و نگهداری کنید!

اگر قصد ارائه خدمات را دارید

خدمات هم در دو دسته میشه دسته بندی کرد خدماتی که نیاز به حضور فیزیکی شما داره مثل تعویض روغن ، گرفتن نمونه آزمایش و … و دسته دوم که نیاز به حضور فیزیکی نیست مثل مشاوره و آموزش ، رفع ایرادات و … در دسته اول داشتن وب سایت مثل شرایطی که محصول برای فروش دارید به شما کمک میکنه هزینه هاتون کم بشه و مردم بیشتری شما رو بشناسن!

چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که خدماتی برای ارائه دارند
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که خدماتی برای ارائه دارند

در دسته دوم با داشتن وبسایت کارتون خیلی راحت تر میشه امروز میتونید خدمات آموزش و مشاوره و … رو از راه دور و از طریق وب سایت و ارتباطات مجازی انجام بدید حتی بیشتر از این میتونید آموزش هاتون رو ذخیره کنید و ویدیوش رو در سایت برای دانلود بگذارید و کاربرها در ازا عضویت در سایت یا در ازا خرید محصولات آموزشی پول پرداخت کنند . بدون اینکه نیاز باشه شما دفتر یا کلاس (فضای فیزیک) داشته باشید .

اگر به دنبال برند سازی هستید

گروه دیگه ای که وب سایت بسیار زیاد کمکشون میکنه کسانی هستند که دنبال برندینگ یا برند سازی هستند بطور کلی دو نوع برند سازی وجو داره 1- برند سازی شخصی 2- برندسازی سازمانی

چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که میخواهند برند سازی کنند
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که میخواهند برند سازی کنند

داشته یک وب سایت در برندینگ شخصی یا برندینگ سازمانی خیلی زیاد میتونه به شما کمک بکنه با معرفی جامع و کامل خود در وب سایت و بدست آوردن رتبه خوب در گوگل به راحتی میتونید برند خودتون رو به همه بشناسونید البته که مثلا با تبلیغات تلویزیونی هم میتونید این کار رو بکنید اما هزینه این کجا و اون کجا !!

کسب درآمد از طریق بازاریابی محتوایی

اگر محصول یا خدمات خاصی ندارید که از طریق سایت بفروشید یکی از راه های کسب درآمد برای شما بازاریابی محتوایی هست . اما این یعنی چی ؟ میگم براتون!

چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که دنبال بازاریابی محتوایی هستند
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که دنبال بازاریابی محتوایی هستند

شما میتونید با تولید محتوای خوب و اصولی به درآمد برسید اگر محتواتون خیلی خوب و با ارزش باشه میتونید خود محتوا را بفروشید (مثلا لیست شماره تلفن های کی صنف خاص خریدار داره) یا اینکه با استفاده از محتوای خوب بازدید کننده سایتتون رو بالا ببرید و از طریق جذب انواع مختلف آگهی یا رپرتاژ آگهی کسب درآمد کنید.(اغلب اینفلوئنسر های فعلی اینکار رو می کنن)

اگر میخواهید یا مشتریان در ارتباط باشید

قطعا قبول دارید که با ارزشترین دارایی هز کسب و کاری مشتریهای اون کسب کار هستن.

چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که میخواهند با مشتریانشون ارتباط برقرار کنند
چه کسانی وب سایت نیاز دارند؟ کسانی که میخواهند با مشتریانشون ارتباط برقرار کنند

پیشنهاد میکنم این مطلب را هم ببینید : نکات سئو


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *