0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ترند های تولید محتوا

ترند های تولید محتوا

فهرست مطالب

ترند های تولید محتوا در سال 1402

اخیراً «Semrush» یک گزارش جامع و کامل در زمینه بازاریابی محتوا منتشر کرده و به ترندهای این حوزه در سال جدید پرداخته. من ۵ تا از این ترندها رو بطور خلاصه براتون می نویسم:

🔹 ترند ۱: نیازها و ارزش ها از نظر مخاطب شما چیست؟ کلید موفقیت شما در بازاریابی محتوایی در سال جدید اینه که نیازها و ارزش‌های مخاطباتون رو به‌خوبی درک کنید.
🔸 راهنمایی: در شبکه های اجتماعی با مخاطباتون صحبت کنید تا بتونید بیشتر بشناسیدشون.

طراحی سایت

🔹 ترند ۲: اولویت اول شما، بالابردن کیفیت محتواهای قبلی تون باشه
🔸 راه حل: برای تاثیرگذاری بیشتر، داستان برندتون رو در محتواهاتون قرار بدید.

🔹 ترند ۳: نرخ بازگشت سرمایه یا ROI رو مورد توجه قرار بدید.
🔸 راهنمایی: پیشنهاد می‌کنیم کسب و کارها از Storytelling (داستانسرایی) خلاقانه استفاده کنند و در تولید محتوا، استمرار داشته باشند.

ترند های تولید محتوا
ترند های تولید محتوا

🔹 ترند ۴: به عنوان کسب‌وکار سعی کنید بیشتر به دنبال «قابل اعتماد بودن» باشید و روی اعتماد سازی کار کنید.
🔸 راه حل: محتوای دست اول تولید کنید (کپی نکنید) آدرس و تلفن و اینماد در سایتتون داشته باشید (اینو از خودم گفتم semrush اینماد بلد نیست !!)

🔹 ترند ۵: «نرخ کلیک» از رتبه‌بندی مهم‌تر خواهد شد. از عناوین جذاب و کلیک گیر استفاده کنید.
🔸 راه حل: محتوای جذاب و مفید و مبتکرانه + عنوان جذاب + درخواست اقدام هوشمندانه به تعامل بیشتر مخاطب و افزایش نرخ کلیک کمک می‌کنه.

نوشتن مقاله سئو شده

👈 واقعیت اینه که هر چی جلوتر میریم «کیفیت محتوا» برای کسب‌وکارها اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه و میزان تاثیرگذاریش هم رفته‌رفته بیشتر می‌شه.

شما از کدام ترند های تولید محتوا استفاده می کنید ؟ اگر سوال یا نظری دارید در قسمت نظرات بنویسید


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *