0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
پیشنهاد برای نوروز

پیشنهاد برای نوروز

فهرست مطالب

گفته میشه ما در کشورمون تعطیلات زیادی داریم البته من خیلی با این حرف موافق نیستم اما خب چیزی که هست تعطیلات عید نوروز تعطیلات نسبتا طولانی هست درسته که توی تقویم یه 4 روز و یه دو روز تعطیله ولی عملا برای بسیاری از ما کل 13 روز تعطیله !

حالا با این مقدمه چی میخوام بگم ؟ میخوام بگم خوب یا بد یه تعطیلی بلند مدت داریم ببینیم چطور میتونیم از این تعطیلی در جهت رشد کسب و کارمون استفاده کنیم صد البته با حفظ تعطیلی و استراحت کردن !

در تعطیلات عید نوروز بیشتر مردم فقط دنبال عشق و حال و تفریح و استراحت هستن خب من نمیخوام این فرصت رو ازتون بگیرم میخوام چند تا نکته بگم که در کنار این خوشگذرونی ها به رشد و توسعه کسبو کار مون هم کمک کنیم!

در این مطلب 5 نکته رو میگم که برای همه کارآفرین ها و فریلنسر ها میتونه مفید باشه پس لطفا ادامه مطلب رو بخونید :

برنامه‌ریزی و تعیین اهداف در نوروز
برنامه‌ریزی و تعیین اهداف در نوروز

1- برنامه‌ریزی و تعیین اهداف

تعطیلات نوروز فرصت خوبیه تا بشینیم و کسب و کارمون رو تجزیه و تحلیل کنیم به عنوان کارآفرین یا فریلنسر میتونیم توانایی خودمون و تیممون رو بررسی کنیم و با توجه نیاز بازار برای سال آینده برنامه ریزی کنیم یا اهداف جدید تعیین کنیم.

کارها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته و نتایج بدست اومده از اون کارها رو بررسی میکنیم ارزش ها و اولویت ها مون رو می سنجیم تا ببینیم آیا در مسیر درست حرکت می کنیم یا نه و چه تغییراتی باید در روند کاریمون ایجاد کنیم.

2- شبکه‌سازی با افراد جدید

خب ! تعطیلات نوروز کم و بیش با مهمونی و عید دیدنی و دید و بازدید همراهه توی این مهمونی ها میتونیم به شبکه سازی و ایجاد ارتباط با افراد بپردازیم ، دنبال فضایی برای گسترش کسب و کار و همکاری با فامیل (بازار گرم) باشیم. همچنین معمولا در نوروز همایش ها و گردهمایی های مختلفی برگزار میشه که میتونیم در اونها هم شرکت کنیم و با صاحبان کسب و کارهای دیگه ارتباط بگیریم.

3- توسعه مهارت‌ها و دانش

تعطیلات عیدنوروز فرصت خوبی برای ارتقا مهارت های شماو تیم شماست . از این فرصت تعطیلات استفاده کنید و دوره های آموزشی یا کارگاه ها یا سمینارهایی که همیشه میخواستید شرکت کنید و وقتش نمیشد رو شرکت کنید. خوشبختانه آموزش های بسیار زیادی بصورت آنلاین یا بصورت فایل صوتی یا ویدیویی منتشر شده و میتونید استفاد کنید. حتی میتونید دوره های طراحی سایت یا سئو ببینید!

کاهش اضطراب و ریلکس کردن در نوروز
کاهش اضطراب و ریلکس کردن در نوروز

4- کاهش اضطراب

اگه شما فریلنسر یا کارآفرین یا حتی کارمند باشید در طول سال با استرس ها و خستگی های زیادی دست به گریبان بودید و به دلیل فشار کاری احتمالا بخشی از زندگی شما کمتر مورد توجه قرار گرفته باشه بخش هایی مثل ارتباط با فایل و بزرگترها ، مثل ورزش و گردش در طبیعیت و … !

تعطیلات نوروز واقعا فرصت خوبی برای ریلکس کردن لذت بردن و ایجاد تعادل در همه جنبه های زندگی هست چون بطور معمول فشار کاری در نوروز کم میشه میتونید برنامه های دیگه ای رو لیست برنامه های کاریتون اضافه کنید و از زندگی لذت ببرید! پیاده روی ، کوهنوردی ، شرکت در مهمونی های فامیلی و بازی های دسته جمعی باعث افزایش انرژی و آماده شده برای فعالیت مجدد میشه !

5- بررسی و ارزیابی عملکرد سالی که گذشت

بررسی کارهایی که در سال گذشته انجام دادید قطعا کمک شایانی برای برنامه ریزی بهتر برای سال آینده میکنه چه کارهایی رو به شکل خوبی انجام دادید و چه کارهایی رو میشد بهتر انجام بدید و چه کارهایی رو دیگه نباید انجام بدید ! با بررسی این موارد به نقاط ضعف و قوت خود پی میبرید و میتونید برنامه بهتری برای سال آینده بریزید!

در نهایت
تعطیلات عید نوروز (4 روز باشه یا 13 روز) زودتر از چیزی که فکر میکنید تموم میشه بخصوص اگه برنامه ریزی خاصی براش نداشته باشید حتما آخرش افسوس میخورید توصیه میکنم برای هر روز تعطیلات برنامه ای داشته باشید (هرچند ممکنه به دلایل پیش بینی نشه نتونید برنامه رو اجرا کنید) اگه خوب و با برنامه تعطیلات رو بگذرونید در آخر تعطیلات ح0س بسیار خوبی خواهید داشت و سال کاری جدید رو بسیار پرانرژی شروع خواهید کرد… امیدوارم موفق باشید.💖

خوشحا میشم اگه شما هم پیشنهادی برای بهتر گذروندن تعطیلات نوروز دارید در بخش نظرات بنویسید تا مورد استفاده من و بقیه بازدید کننده ها قرار بگیره ! 😍😍


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *