0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
افیلییت مارکتینگ

چگونه یک افیلییت مارکتینگ آغاز کنیم ؟

فهرست مطالب

چگونه یک افیلییت مارکتینگ آغاز کنیم ؟ راهنمای قدم به قدم 2023

در این مقاله من راهنمای رایگان و گام به گام چگونگی شروع یک افیلییت مارکتینگ رو برای شروع کنندگان در 2023 به اشتراک گذاشتم.

توضیح ضروری از طرف خودم ( امیربهادرحاتمی ) : (این مطلب ترجمه ای از سایت odiproductions می باشد)

چرا باید این مقاله را بخوانید؟

من نزدیک به 10 سال تجربه در این صنعت دارم، تقریبا یک میلیون دلار از کومیسیون افیلییت درامد داشتم، یکی از بزرگترین چنل های یوتیوب در زمینه افیلییت مارکتینگ رو با ده ها میلیون بازدید اداره میکنم، و 50 پادکست کارافرینی با عنوان ” میلیونر افیلییت مارکتینگ ” را مدیریت میکنم.

افیلییت مارکتینگ چیست؟ و ایا در 2023 ارزش انجام دارد ؟

افیلییت مارکتینگ صرفا ارجاع دادن است. هرموقع کسی از لینک مخصوص شما برای خرید محصولی استفاده کند، شما پورسانت دریافت میکنید. این میتواند بین چند دلار تا ده ها یا هزاران دلار متغیر باشد! برعکس تجارت الکترونیک، با افیلییت مارکتینگ، مشکلات خدمات مشتری یا مشکلات زنجیره ای تامین وجود ندارد و دارای حاشیه سود بالاست.

هرچند که افیلیت مارکتینگ برای مدت زیادی وجود داشته، با افزایش قیمت های تبلیغات، شرکت های بیشتری به افیلییت مارکتینگ روی می اورند. درواقع، حدود 84% شرکت ها از افیلییت مارکتینگ استفاده میکنند و به عنوان بزرگترین منبع فروششان بر آن تکیه میکنند.

این رو به این فکت که 85% از خریداران آنلاین قبل از خرید گوگل را برای اطلاعات چک میکنند اضافه کنید. و خواهید دید که چرا افیلییت مارکتینگ درحال بزرگ و بزرگتر شدن بوده و انتظار می رود که یک صنعت 8.2 بیلیون دلاری در 2022 بوده باشد .

افیلییت مارکتینگ به شما آزادی کامل میدهد تا از محصولاتی که ماه ها یا حتی سالها پیش تولید کردید هم درآمد داشته باشید. میتوانید هرجایی کار کنید، و برای انجام کارهایی که دوست دارید زمان پیدا کنید، بدون اینکه مجبور باشید از 9 صبح تا 5 عصر کار کنید یا ساعتها روی مانتیور زوم کرده و به آن زل بزنید.

من غریب به 9 سال افیلییت مارکتینگ رو انجام داده و تدریس میکنم، ولی امسال، اولین سالیه که تغییرات بزرگی رخ داده.

این برنامه برای زود پولدار شدن، تکنیک های کلاه سیاه نیست. فقط استراتژی های اثبات شده و اطلاعات ساده است. بریم شروع کنیم!

افیلییت مارکتینگ یا همکاری در فروش
افیلییت مارکتینگ یا همکاری در فروش

قدم اول : یک دسته بندی انتخاب کنیم

اولین قدم برای شروع افیلییت مارکتینگ انتخاب یک دسته بندی خاص محصولات است. دلیل انتخاب فقط یک دسته بندی به جای چندتا این است که شما واقعا با مشتری های خاص ارتباط بگیرید در مقایسه با مدل های بیزینسی “مغازه های همه چیز فروش”

دسته بندی شما کتگوری محصولات و شرکتی است که شما تبلیغ می کنید و مرکز بیزینس شماخواهد بود. یک دسته بندی خیلی خاص در نظر بگیرید.

برای مثال : الکترونیکی های مصرفی > وسایل صوتی > هدفون ها. بسیاری از مردم دسته ” وسایل الکترونیکی مصرفی ” رو انتخاب میکنن که میتونه هرچیزی باشه، از تلویزیون ها، موبایل ها، کامپیوتر ها، بازی های ویدیویی، دوربین ها و غیره. شما باید یک دست بندی کوچک رو شروع کنید تا بتوانید واقعا در اون دسته بندی ( مانند هدفون ها ) اعتبار به دست بیارید.

درواقع، اولین بیزینس افیلییت مارکتینگ موفق من درباره ریویوی هدفون هاست! من یکم بزرگ تر شروع کردم با ” وسایل صوتی خانگی ” ولی بعد از بررسی متوجه شدم که هدفون ها خیلی محبوب تر از وسایل صوتی و میکروفون ها هستند.

پیشنهاد من برای اولین دسته بندی شما : دسته بندی رو انتخاب کنید که یا از قبل اطلاعاتی درباره اش دارید یا بهش علاقه دارید. این به شما یک مزیت رقابتی میده و همچنین از ناامیدی، هنگامی که فروشتان از ابتدا شروع نمیشود جلوگیری میکند.

دسته بندیی رو انتخاب کنید که شما اونقدر مورد علاقه شما باشه که حاضر باشید بطور رایگان هم درباره اش حرف بزنید. در نظر داشته باشید، به طور مجازی هر چیزی میتونه سودآور باشه و ممکنه اولین انتخاب شما بهترین انتخابتون نباشه.

بهمین خاطر بهتر است روی یادگرفتن موارد اصلی تمرکز کنید. چرا که ساخت دومین، سومین یا چهارمین بیزینس درباره یه دسته بندی دیگه آسان تر است.

اگر در انتخاب یک دسته بندی بخصوص مشکل دارید، میتونید همیشه به طور پیش فرض یک بلاگ شخصی درباره خودتون درست کنید که شامل چندین دسته بندی میشه.

قدم 2 : در یک سیستم همکاری فروش ثبت نام کنید

یافتن محصولاتی برای همکاری در فروش :

حالا که دسته بندی تون رو پیدا کردید، باید محصولاتی رو پیدا کنید که میتونید براش همکاری در فروش داشته باشید. اول باید ببینید کدوم محصولات از دسته بندیتون رو از قبل داشتید یا استفاده میکردید. بیشترین تجربه رو با آنها داشتید و نوشتن در موردشون براتون آسون تر میشه. سپس باید به محصولات پردرآمد در دسته بندی تان توجه کنید.

همچنین باید دنبال محصولاتی در دسته بندی تان باشید که پر استفاده تر یا شناخته شده تر اند. حتی اگر دارای سود کمی باشند یا سیستم همکاری فروش نداشته باشند. از این راه کسانی که به دسته بندی شما علاقه مند اند میتوانند محتوای شما را پیدا کنند و شما هم همیشه میتوانید محصولات دیگری را به آنها بفروشید!

ثبت نام کردن به عنوان یک همکار در فروش :

به محض اینکه یک سری محصولات رو برای همکاری در فروش انتخاب کردید، نیاز دارید که عضو سیستم همکاری در فروش شوید. بعضی از محصولات سیستم همکاری شان را به صورت مستقیم ارائه میدهند، و شما به آسانی میتوانید به عنوان یک مشتری در سیستم همکاری در فروششان عضو شده و لینک بگیرید.
در برخی محصولات شما باید به طور مستقیم با کمپانی یا از طریق گروه همکاری در فروش در ارتباط باشید . در زیر، چند مورد از بهترین ها رو برای شروع کنندگان آوردیم :

Commission Junction
Amazon Associates
Share-a-Sale
Impact Radius

شما میتوانید این گروه ها رو برای همکاری در فروش محصولاتی که در دسته بندی مورد نظر شما جای میگیرند سرچ کنید. بسته به سیستم همکاری در فروش انتخاب شده، الزامات متفاوتی دارند، ولی برای اکثرشون، شما باید یک وبسایت داشته باشید. ( در ادامه این مطلب بهتون نشون میدم که چجوری به راحتی یک سایت درست کنید )

بعضی دسته بندی ها الزامات دیگری هم دارند. برای مثال، مواردی مانند کارت اعتباری الزامات سختگیرانه ای دارند. اگه میخواید چیزی رو تبلیغ کنید اما نمیتونید تمام الزامات اون رو برآورده کنید، با یکسری محصولات اسونتر شروع کنید و میتونید به مرور زمان به سراغ دسته بندی های دیگر بروید.

من با همکاری با آمازون شروع کردم، و بعد درحالی که مهارت هام و دانشم درباره مواردی مثل هدفون ها و مدیریت وبسایت رو افزایش میدادم،سراغ محصولاتی با کمیسیون بیشتر رفتم.

قدم 3: ساخت یک سایت و برند یک میلیون دلاری:

یکی از مهمترین فاکتور ها در همکاری در فروش اعتبار و اعتماد هست. آیا مردمی که محتوای شمارو میبینند بهتون اعتماد دارن؟ و ایا فکر میکنن که شما میدونید دارید درباره چی حرف میزنید؟ بهترین راه برای به دست اوردن این اعتماد ساخت برند هست. چه بر اساس خودتون یا اسم شرکتی که به ذهنتون رسیده. (برند سازی شخصی یا شرکتی)
چطور باید برندی ساخت که بهش اعتماد بشه و اعتبار داشته باشه، با اینکه تازه شروع کردیم؟ به یه اسم و لوگو، یه وبسایت، و یه راه برای ارتباط با ایمیل ها نیاز دارید.

انتخاب یک اسم و لوگو برای برند:

شما یا میتوانید اسمی رو که از اسم خوودتون جداست انتخاب کنید، یا میتونید از اسم خودتون به عنوان برند شخصی تون استفاده کنید. مزیت برند شخصی این است که به شما اجازه میدهد با مخاطبانتون در یک سطح شخصی ارتباط برقرار کنید. میتوانید اینکه چه کسی هستید و چه صلاحیت هایی دارید را به اشتراک بذارید. البته، بخشی از حریم شخصیتون رو با به اشتراک گذاشتن اسم تون از دست میدید.

یک برند شرکتی میتونه حرفه ای تر به نظر بیاد و شما میتونید زودتر شبیه یک کمپانیثبت شده به نظر برسید، ولی درعوض بخش ارتباط شخصی رو از دست میدید.

وقتی دارید اسمتون رو انتخاب میکنید باید مطمئن باشید که دومین ( دامنه ) با اسم شما آزاد باشد. میتونید در جایی مثل Namecheap چک کنید، که ایا موجود هست یا نه. ابتدا باید سعی کنید دامنه .com بگیرید اما .co و .org هم خوب هستن. فقط مطمئن شید که هیچ شرکت دیگری با دسته بندی شما به این اسم وجود نداشته باشد.

وقتی اسمتون رو انتخاب کردید، به یه لوگوی حرفه ای نیاز دارید. یا میتونید خودتون یدونه در جایی مثل canva درست کنید، یا به fiverr برید و 5 دلار پرداخت کنید تا کسی براتون یک لوگوی با کیفیت درست کنه. توجه کنید که لوگوی شما پس زمینه ای شفاف داشته باشه و به راحتی قابل خوندن باشه.

یک وبسایت درست کنید:

ممکنه از آدم های زیادی بشنوید که نیازی به وبسایت ندارید، و شبکه های مجازی کافیه، ولی این درست نیست. یک وبسایت مزیت بزرگیه و در اکثر سیستم های همکاری در فروش باید یکی داشته باشید.

با شبکه مجازی، شما مالک نیستید و مستاجر هستید. اگر الگوریتم یهویی تغییر کنه ویدیو ها و پست هاتون ممکنه دیگه ویو نگیره. شبکه مجازی همچنین نیاز به پست گذاشتن مکرر برای محبوب موندن و ویو گرفتن داره. یک ماه استراحت رفتن کافیه تا ویو ها و ورودی هاتون به شدت سقوط کنه.

با داشتن وبسایت خودتون، میتونید ورودی ارگانیم رایگان با سئو دریافت کنید، میتونید از مردم بخواید در لیست ایمیل هاتون ثبت نام کنند، و راهی برای دسترسی دوباره به آنها داشته باشید تا اونها رو از قیمت های جدید باخبر کنید و باعث بشید که برگردند.

میتونید کارهایی مانند تبلیغات ریتارگتینگ (هدف گیری مجدد!!) انجام بدید، برای کسایی که از قبل سایتتون رو دیدن ولی چیزی نخریدن و میتونید اطلاعات زیادی درباره اینکه مردم از کجاها وارد سایتتون میشن به دست بیارید، و بفهمید که کدوم محتوا ها بیشتر برروی فروش تاثیر گذارند.

حالا چطور باید یک سایت خوب داشته باشیم؟ یک راه کلاسیک هست که همه انلاین دارن با وردپرس درس میدن، و یه راه جدید 2022 هست. من هردوشون رو توضیح میدم و شما میتونید هرکدومو ترجیح میدادید انتخاب کنید.

طراحی سایت

راه اندازی یک سایت وردپرسی :

شاید شنیده باشید مردم میگن شما با 3 دلار در ماه میتونید وبسایت داشته باشید این چیزیه ک بهش اشاره میکنند. برای وردپرس نیاز دارید به تهیه هاست وبسایت، مثل bluehost، که چیزیه که وردپرس پیشنهاد میکنه.

بلوهاست از حدود 3 دلار در ماه شروع میکنه ولی شما باید برای کل سال پرداخت کنید. وقتی هاستتون تامین شد باید افزونه ای مثل elementor خریده و نصب کنید تا بهتون اجازه داشتن ادیتور drag-and-drop بده.

سپس نیاز به طراحی وبسایتتون و مرتب کردن عناصر مختلف خواهید داشت، . پس از اون باید چند پلاگین ( افزونه ) برای مواردی مانند امنیت، اجرا، و ارتقا تهیه کنید. همچنین مطمئن بشید که پلاگین هاتون رو، بخاطر موارد امنیتی، به طور مداوم اپدیت کنید. بزرگترین فایده وردپرس ارزان بودنش و دارای آپشن های زیاد برای طراحی هست.

ساخت وبسایتتون با جت پیج:

جت پیج یک نرم افزار جدید هست که برروی ساخت یک بلاگ اماده کار از همون شروع تمرکز داره. تمام نکات سئو تکنیکال را بهینه سازی میکند، مواردی مانند SSL برای امنیت رو در بر میگیرد، و از قبل یک طراحی ثابت دارد. پس نیازی به صرف ساعتها تلاش برای اینکه وبسایتتون حرفه ای به نظر برسه نخواهید داشت.

نیازی به هاست یا پلاگین نخواهید داشت. و با فقط 29 دلار در ماه میتونید وبسایتتون رو در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. با مزیت بزرگ داشتن یک وبسایت با کیفیت ارائه خوب که بر اساس سئو ساخته شده است.

حالا شما وبسایت دارید و نیاز به راه اندازی ایمیل مارکتینگ دارید. ایمیل مارکتینگ به شما اجازه میده مخاطبانی داشته باشید که به سایت شما بازمیگردند، و شما میتونید محصولاتی رو که ممکنه بهشون علاقه داشته باشند بفروشید.

برای اینکه مردم برای لیست ایمیل های شما ثبت نام کنند شما به یک پیشنهاد جذاب نیاز خواهید داشت.منظور نوعی محتوا یا یشنهادی است که به بازدید کننده سایت داده میشه که بر اساس اون پیشنهاد باید ایمیلشون رو وارد کنند. مثلا به کاربر میگیم برای دریافت کتاب رایگان یا دریافت کد تخفیف ایمیلش رو وارد کنه.

وقتی نوبت به ارسل ایمیل میرسه ، ایمیل های ساده هربار موفقیت آمیز هستند. نیاز به قالب های پیچیده ندارید، ایمیل های ساده و سرراست میخواید که یک محصول جدید، یا بخشی از یک محتوا رو ارائه میکند.

برای ایمیل مارکتینگ، من کلی نرم افزار استفاده کردم، و بعد از صحبت هام با دانش آموزانم و برخی همکاران در فروش، الان از Active Campaign استفاده میکنم.

Active Campaign به شما اجازه میده که لینک های همکاری در فروش رو، که برخی نرم افزار ها مثل MailChimp اجازه نمیدن، ارسال کنید. و به راحتی با وبسایت های جت پیج من ادغام میشود. به خوبی کار میکنه، و من واقعا از انتخابش لذت بردم.

کسب درآمد با افیلییت مارکتینگ
کسب درآمد با افیلییت مارکتینگ

قدم 4 : ترافیک گرفتن

حالا که یک برند دارید، چطور مردم رو مجاب به اومدن به سایتتون و استفاده از لینک هاتون میکنید؟ ممکنه از بسیاری از مردم انلاین بشنوید که کافیه از فیس بوک یا google ads استفاده کنید. یا بهتون میگن سئو کنید، بدون اینکه راهنمایی کنن. پس، واقعا چطور باید باعث بشیم مردم به سایتتون بیان؟

بهترین راه دریافت ترافیک رایگان و ارگانیک از گوگله. این شامل مردمی میشه که یک کلمه یا جمله رو سرچ میکنن و سایت شما رو میبینن که بالا میاد. سئو، سایت و محتوای شما رو تا جایی که امکان داشته باشه با استاندارد های گوگل یکسان سازی میکنه، تا جایگاه شما در نتایج سرچ بالاتر بیاد.

اینها چند مورد از بخش های اصلی سئو هستند :

  1. سئو تکنیکال : عبور از Passing Google Core Web Vitals، سرعت بالای لود شدن ( بالا اومدن سایت )، mobile responsive ، امنیت، proper meta titles and descriptions
  2. کلمه کلیدی سرچ : ببینید چه کلمه کلیدی هایی رو باید هدف قرار بدید، براساس مواردی مثل میزان اسانی اونها در جایگاه یافتن، میزان سرچی که میشن، و اینکه چقدر به دسته بندی شما مربوطن.
  3. On-Page SEO : ساخت وبلاگ ها، نوشتار واضح، قرار دادن لینک هایی از URL های خارجی در متن، تصویر داشتن، و مطابق بودن محتوا با کلمه کلیدی
  4. همکاری و بکلینک : داشتن وبسایت های دارای اعتبار و شهرت برای لینک دادن به محتوای شما، ارسال محتوایتان از طریق ایمیل مارکتینگ، و فضای مجازی تا مطمئن شوید مخاطبانتان مقاله ها و ویدیو های جدیدتان را خواهند دید.
سئو تکنیکال:

این یکی از بزرگترین اپدیت های گوگل در سال گذشته بود. میزان عملکرد خوب وبسایت شما در حال حاضر خیلی برای الگوریتم رتبه بندی اهمیت دارد. شما باید مطمئن بشید که از Google’s new Core Web Vitals metrics نمره قبولی میگیرید، تاجایی که امکان داره زمان لود تون نزدیک به یک ثانیه باشه.

برای سئوی تکنیکی، اگه از جت پیج استفاده میکنید، نیازی نیست که کاری انجام بدید، اونها از قبل برای سئو تکنیکی بهینه سازی شدن و سایت شما دارای AWS هاست ابری است پس نیازی به نگرانی براش نیست.

اگر از وردپرس استفاده میکنید، اول باید در GT Matrix سایتتون رو تست کنید . این میتونه به شما نشون بده کجاها نیاز به ارتقا دارید. همچنین باید چند پلاگین در وردپرس برای caching, CDNs, و lazy load داشته باشید. همه این موارد میتونن کمک کنن تا سرعت سایتتون به نحوی افزایش پیدا کنه.شما میتونید یک لیست کمک کننده از پلاگین های اجرایی وردپرس رو اینجا ببینید لینک.

یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای سئو تکنیکی انجام بدید داشتن هاست ابری است. البته این بسته به تعداد بازدیدکنندگان شما دارد و البته هزینه بیشتر میبرد. این هاست ها از حدود 35 دلار در ماه برای یکی از محبوب ترین هاست های ابری پیشنهاد شده برای وردپرس مثل kinsta شروع میشوند، ، یا اگر از هاست ابری AWS جت پیج استفاده میکنید 29 دلار در ماه قیمت دارد.

کلمه کلیدی سرچ :

بهترین راه برای انتخاب کلمه کلیدی سایت Ahrefs است. این چیزیه که من داشتم استفاده میکردم، و موارد بزرگ دیگه ای مثل SEMRush and Ahrefs رو استفاده کردم. استفاده ازش راحتتره و به نظر من دید بهتری میده.

چیزی حدود 100 دلار در ماه قیمتشه که برای اطلاعاتی که دریافت میکنید کاملا ارزشش رو داره، اما اپشن هایی هم وجود دارند اگه میخواید سرچ کلمه کلیدیتون رو رایگان شروع کنید.

میتونید از ابزاری مثل Google Trends استفاده کنید تا کمکتون کنه ببینید کدوم کلمات کلیدی محبوب ترن، و میتونید حتی از ابزار رایگان Ahrefs هم استفاده کنید. میتونید اطلاعات بیشتری رو درباره کلمه کلیدی سرچ اینجا به دست بیارید ( لینک ).

اگر به دنبال راه ارزون تری برای سرچ کلمه کلیدیتان هستنید میتوانید Mangools رو امتحان کنید. از حدود 30 دلار در ماه شروع میشود و ویژگی های مشابهی مانند Ahrefs ارائه میدهد، و میتونید بطور رایگان امتحانش کنید.

On-Page SEO :

On-Page SEO درواقع با ساخت محتوا شروع میشه. جان مولر از گوگل میگوید: سخته که یه سایت رو بعد 30 مقاله دارای اعتبار بدونیم پس شما باید هدفتون ساخت 50 مقاله در وبسایتتون باشه.

نوشتن 50 مقاله میتونه به شدت ترسناک باشه، ولی اگه پروسه رو شروع کنید و از ابزار ها استفاده کنید میتونید شروع به نوشتن مقالات بدون هیچگونه نگرانی ای کنید.

خب چطور به سرعت مقاله های موثر بنویسیم؟ اول، به اصول تکیه میکنید. نیازی به انجام یه کار بزرگ ادبی ندارید. فقط لازمه ریویو های ساده ای بنویسید که محصول رو معرفی میکنه، بخش های خوب و بدش رو نشون میده، و با محصولات مشابه مقایسه کنید.

یادتون باشه که قراره یک ریویوی صادقانه بنویسید. بهترین بخش یک همکار در فروش بودن اینه که میتونید برای محصولات متعددی همکاری در فروش داشته باشید. محصولاتی رو پیشنهاد بدید که مردم واقعا دوست دارن و استفاده میکنند.

در مارچ 2022 گوگل اولین آپدیت در زمینه ریویو محصولات ارائه داد، که وبسایت هایی رو هدف قرار میده که فقط از توضیح محصول توسط کمپانیش کپی پیست میکنن. اونها به کسانی که دانش واقعی درباره محصول نشون میدن و آپشن های محصولی متفاوتی ارائه میدن پاداش میدن.

دوم، میتونید سرعت نوشتنون رو با استفاده از چیری مثل Jasper.ai بیشتر کنید. این هوش مصنوعی ابزار های نویسندگی داره که به شما این امکان رو میده تا خلاصه چیزی که میخواید بنویسید رو بهش بگید و یه ربات متن کامل رو براتون بنویسه.

از این به عنوان یک نقطه شروع استفاده کنید و بعد میتونید طبق استایل خودتون ادیتش کنید و اگه مطلبی جاافتاده بهش اضافه کنید. این به شما اجازه میده که بهتر از نوشته هر نویسنده ظاهر بشید و بیشتر روی یک ادیتور بودن تمرکز کنید، بجای اینکه شروع به نوشتن یک صفحه سفید کنید.

در اخر، باید مطمئن شید که مقالتون همه نکات ریزی رو که گوگل دوست داره ببینه، داره. کلمه کلیدی درست، عکس ها، لینک های درونی و خارجی، و غیره.

بهترین راه برای انجام اینکار استفاده از چیزی به نام Surfer SEO است. Surfer بهتون میگه که چطور مقاله تون رو اصلاح کنید و تاجایی که میتونید، سئو شده باشید. همچنین از AI برای اسکن کردن برترین مقاله ها در کلمه کلیدی شما استفاده میکنه.میتونه بهتون بگه که اون مقاله ها در چه چیزی مشترکن و شما چه چیزی رو باید در مقاله تون بگنجونید.

حتی بهتر، Surfer SEO به راحتی با Jasper.ai ادغام میشه تا کارتون رو حتی راحتتر هم کنه!

در نهایت ، یک راه اسون برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا، ساخت تمپلیت در Google Docs است. شما میتونید مواردی مثل فونت دیفالت و سایز ها برای H2 تایتل ها و بدنه متن ست کنید. من استفاده از 18-point font برای سرتیتر ها و 16 برای بدنه متن رو پیشنهاد میکنم. به اندازه کافی بزرگ هست تا خوندن رو برای اکثر مردم راحت کنه.

بکلینک ها و همکاری:

داشتن یک لینک معتبر در سایتتون میتونه نشون دهنده این باشه که شما دارای اعتبار هستید. میتونید با ارائه دادن پست هایی در باقی بلاگ ها بک لینک بگیرید و به اونها این فرصت رو بدید که در بلاگ شما پست بذارن.

ساخت پست هایی که شامل مقدار زیادی اطلاعات از بخش مطالعات میشه، یا داشتن اینفوگرافیک ها یکی دیگه از راه های عالی برای مجاب کردن سایت ها به لینک دادن به شما پس از استفاده از اطلاعات یا اینفوگرافیک های شماست.

همچنین باید حواستون باشه که هروقت محتوایی تولید کردید به لیست ایمیل هاتون خبر بدید، درباره اش توی فضای مجازی پست بذارید، و به جاهایی مثل Quora برید که میتونید به سوالهایی مربوط به سایتتون میتونه پاسخگوشون باشه، پاسخ بدید.

قدم 5. مقیاس گذاری بیزینس

حالا که یک برند ساختید، یک سایت با ایمیل مارکتینگ درست کردید، و دارید تولید محتوا رو شروع میکنید، چطور به سمت زندگی رویایی خودتون پیش میرید؟

موضوع فوق العاده درباره همکاری در فروش اینه که نمودار رشد نمایانی رو به دنبال خواهد داشت. برای من یکسال طول کشید تا اولین فروشم رو داشته باشم. ولی وقتی اولین فروش رو انجام دادم میتونستم تا 3000 دلار در ماه رو در کسری از زمان دربیارم!

بعد تونستم اون رو به 30000 دلار درماه برسونم. افزایش درامد خیلی راحتتر از دریافت درامد اولیه است. با شروع فروختن یاد میگیرید که دقیقا چی مقدار درامدتون رو افزایش خواهد داد.

بعد میتونید شروع به تولید محتوا با تمرکز برروی محصولاتی که بهترین حالت رو برای شما بوجود میارن بکنید. میتونید ریویو های عمیق تری بسازید و زمانتون رو موثر تر بگذرونید.

همچنین بعد از دراوردن کمی پول میتونید شروع به سرمایه گذاری مجدد کنید! مثل هر بیزینس موفق، رشد کردن نیاز به سرمایه گذاری داره. پیش بردن فیس بوک و گوگل ادز برای بازار سرد خیلی گرونه و دیگه واقعا ROI خیلی خوبی به شما نمیده. راه های دیگه ای هم وجود داره تا با پرداخت به تبلیغات، جذب رو بیشتر کنید.

نصب مواردی مانند Facebook Pixel و Google Tag Manager به شما اجازه میده هدف گذاری مجدد تبلیغات رو برای مردمی که از قبل پیجتون رو دیدن پیش ببرید. این میتونه به مردم یاداوری کنه که خوندن ریویوتون رو تموم کنن و محصول رو بخرن.

تبلیغ کردن محتواتون میتونه کمک کنه تا زودتر ویو بگیرید و در عوض، باعث میشه در رنکینگ طبیعی بالا برید. یادتون باشه که هیچوقت از لینک های همکاری در فروشتون در تبلیغ های واقعی استفاده نکنید که باعث ساسبند شدن شما میشه.

یادتون باشه که شما دارید این بیزینس رو میسازید، نه فقط برای چند صد دلار بیشتر، بلکه برای ساخت منبعی از ازادی برای خودتون. یک وبسایت همکاری در فروش میتونه کمک کنه تا برای اون سفری که همیشه میخواستید پول داشته باشید، یا بالاخره، اون قرض هایی که همیشه دنبالتون بودن رو پرداخت کنید.

مثل یک بیزینس باهاش رفتار کنید، براش سرمایه گذاری کنید، سیستم بسازید و اطلاعاتتون رو جمع آوری کنید تا ببینید چی داره کار میکنه و چی نمیکنه. درحالی که یکی دو سال شبیه بینهایت به نظر میرسه، وقتی شروع به کار کنید از گذر سریعش شگفت زده میشید.

اگه اماده شروع هستید ولی راهنمایی بیشتری میخواید، در پایین همین صفحه نظرتون رو بنویسید.

منبع: این مطلب از سایت odiproductions ترجمه شده است.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *