0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

فهرست مطالب

خدمات مشاوره طراحی سایت

اکثر افراد بر این باورند که بدون نیاز به مشاوره طراحی سایت می توانند به یک سایت خوب و کارآمد دسترسی پیدا کنند، اما حقیقت این است که بدون دریافت مشاوره نتیجه ی دلخواه به دست نمی آید، گرچه با مطرح شدن این موضوع بسیاری از مشتریان و کاربران به این باورند که حتما مجری و کارفرما به کار خود مسلط نیستند و به گونه ای نمی توانند با مشتریان خود ارتباط درست برقرار کنند اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که اگر مجری مورد نظر شما شرکت مایکروسافت هم باشد بدون مشورت و همفکری نمی توان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.

زمانی که صحبت از مشاوره طراحی سایت می شود یعنی شما با استفاده از تبادل اطلاعات و همفکری توانستید از هزینه های جانبی بکاهید و مطمئنا ساعت ها بحث و گفتگو در خصوص راه اندازی سایت می تواند مسیر رسیدن به موفقیت و پروژه ی بزرگ را کوتاه تر از قبل کند .

برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با شماره 09196071147 تماس بگیرید

با توجه به مشورتی که با دست اندرکاران و همکاران توسعه دهنده صورت می گیرد می توان به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کرد، چرا که با استفاده از سیستم پرسش و پاسخ و یادداشت برداری در حین مصاحبه قادر خواهید بود به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنید و با توجه به اینکه تمام نکات را در جلسه عنوان کردید به همین دلیل توسعه دهندگان وب کوتاه ترین مسیر و روش را برای حل مسئله و طراحی سایت انتخاب می کنند، اما به راستی چرا باید از مشاوره قبل از طراحی سایت استفاده کنیم؟

خدمات مشاوره طراحی سایت
خدمات مشاوره طراحی سایت

دلایل مشاوره طراحی سایت قبل از شروع به کار

شاید استفاده از مشاوره چندان مهم به نظر نرسد اما زمانی که انتظارات، خواسته ها، نگرش ها و برنامه ها در خصوص حوزه کاری بر روی میز قرار می گیرد همه چیز متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید که تمام بازیکنان بزرگ در آن حضور دارند، آیا بدون یک سرمربی بزرگ، مشاوره ها و صحبت های اولیه، بازیکنان می توانند وارد زمین شده و به موفقیت برسند؟

مطمئنا چنین نخواهد بود چرا که شما از قبل برنامه ی خود را مشخص نکردید و ممکن است در حین کار به مشکلات زیادی برخورده و هزینه و زمان بیشتری برای اجرای پروژه پرداخت کنید، بنابراین مشاوره طراحی سایت قبل از انجام آن بسیار مهم و ضروری است.

مشاوره طراحی سایت باعث می شود که تمام نکات و خواسته های درون برنامه ای را جز برنامه ی اصلی خود قرار دهید و از آنجایی که تمام خواسته ها و برنامه های شما تبدیل به کد می شوند در صورت تغییر درخواست های مربوطه ممکن است مشکلات جدی برای برنامه نویس و توسعه دهنده وب به وجود بیاید.

بنابراین قبل از هر چیز نیز نیاز است که در خصوص سیستم کلی و نحوه ی اجرای آن اطلاعات کاملی داشته باشیم که این موضوع صرفا با مشاوره دقیق و صحیح به دست می آید تا در نهایت یک سیستم از پیش تعریف شده را بدون تغییرات احتمالی در حین اجرای پروژه تبدیل به نرم افزار و وب سایت کنیم.

دلایل مشاوره طراحی سایت قبل از شروع به کار
دلایل مشاوره طراحی سایت قبل از شروع به کار

خرید زمان و هزینه با استفاده از مشاوره

مشاوره طراحی سایت قبل از اجرای آن می تواند زمانبندی و هزینه ی های احتمالی شما را کاهش دهد، شاید از خود بپرسید که در بستر اینترنت قیمت ها و برنامه های کلی قرار داده شده اند پس استفاده از مشاوره چه فایده ای می تواند داشته باشد؟

بله! حق کاملا به شماست اما همانطور که در متن پیداست تمامی موارد به صورت کلی گفته شده و ممکن است با مطالعه ی موارد ذکر شده چیزی عایدتان نشود به همین دلیل نیازمند مشاوره در خصوص طراحی سایت هستید تا تمام ریز جزییات در نظر گرفته شده و هزینه ی معقولی برای خواسته های شما در نظر گرفته شود، یعنی به ازای هر خدمات انجام شده هزینه ی مربوط به آن را پرداخت خواهید کرد.

در واقع با استفاده از مشاوره در خصوص طراحی سایت می توانید هزینه ی دقیق خدمات را محاسبه کنید، درست مانند رسید فروشگاه مواد غذایی که به ازای هر کالا، هزینه مشخص شده و جمع کل تمام آن ها را مشاهده می کنید، بنابراین مشاوره باعث می شود که بینش قبلی نسبت به اجرای پروژه داشته باشید که تمامی ارزیابی ها و توافق ها در هنگام مشاوره انجام شده است، به روایت ساده تر شما با استفاده مشاوره طراحی سایت توانسته اید زمان و هزینه را خریده و با توجه به برنامه ریزی قبلی خطاهای مربوط به اجرای پروژه را کاهش دهید.

مشاور طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای
مشاور طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

کاهش اشتباهات و خطاها با استفاده از مشاوره

تجربه های گذشته نشان دهنده ای این است که بیشتر خطاهای گزارش شده به علت عدم شناخت کافی مشتری است، یعنی از همان ابتدا کارفرما و توسعه دهنده ی وب نتوانستند ارتباط خوبی با هم برقرار کنند و همین عدم تعامل بین آن ها باعث شده که در حین انجام کار اختلاف نظر به وجود بیاید که از مسائل حقوقی گرفته تا نحوه ی اجرای کار می تواند متفاوت باشد.

بنابراین برای اینکه از تنش های کاری خود را به دور نگه داریم بهتر است که با بینش قبلی به سمت اجرای پروژه و برنامه نویس با اطلاعات قبلی به کار خود ادامه دهد که تمامی آن ها به وسیله ی مشاوره طراحی سایت انجام می شود، به همین دلیل است که مشاوره قبل از طراحی سایت را به شما پیشنهاد می دهم چرا تمرکز اصلی برای اجرای پروژه باشد نه حل مشکلات بین کارفرما و مشتری.

کاهش اشتباهات و خطاها با استفاده از مشاوره طراحی سایت
کاهش اشتباهات و خطاها با استفاده از مشاوره طراحی سایت

سوالات مهم در هنگام مشاوره

پیشنهاد من این است که سوالات ساده و روان را با استفاده از گوگل بیابید اما اگر سوال تخصصی در این میان وجود دارد که تنها مشاور طراح سایت می تواند به آن ها پاسخ دهد بهتر است چک لیستی از آن ها تهیه کنید تا علاوه بر کوتاه تر شدن زمان مشاوره، خواسته های اصلی شما مطرح خواهد شد که این موضوع می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن به خواسته ی شما، دلیلی بر همکاری طولانی مدت با سازمان یا شرکت مربوطه باشد.

در واقع با تمرکز بر روی سوالات تخصصی می توانید از قدرت و توانایی مجری پروژه باخبر شوید و اگر درخواست شما با هزینه ی اعلامی تطابق داشته باشد می توانید گام بعدی را به منظور اجرای پروژه آغاز کنید.

سوالات مهم در خصوص مشاوره طراحی سایت
سوالات مهم در خصوص مشاوره طراحی سایت

مشاوره بعد از طراحی سایت

بسیاری از افراد بر این باورند که بعد از اجرای پروژه کار تمام شده و نیاز به مشاوره ندارند، به عبارت ساده تر بعد از دریافت هزینه های پرداختی تمامی خدمات و مشاوره ها بر روی مشتری بسته خواهد شد.

در صورتی که این تصور کاملا غلط است چرا که بعد از راه اندازی سایت، مشاوره های مربوط به نحوه ی انجام کار و غیره به تازگی شروع شده است، درست مانند فروشگاه بسیار بزرگی که در آن مشتری وجود نداشته باشد! مطمئنا حس خوبی دریافت نخواهید کرد، به همین دلیل نیاز به مشاوره در خصوص دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات، نگهداری و پشتیبانی، سئو، بازاریابی و غیره خواهید داشت تا با استفاده از روش های معرفی شده مشتریان هدفمند را به سمت فروشگاه خود هدایت کنید.

البته مشاوره تنها به جذب مشتری ختم نمی شود بلکه با استفاده از مشاوره بعد از طراحی سایت می توانید مشکلات فنی خود را حل کنید که مطمئنا حفظ، نگهداری، امنیت و پایداری یک وب سایت جز اولویت های نخست کارفرما محسوب می شود.

مشاوره بعد از طراحی سایت
مشاوره بعد از طراحی سایت

موانع مشاوره طراحی سایت چیست؟

همانطور که مستحضر هستید مشاوران فنی و تجاری مانند مشاوران شخصی یا حقوقی با موانع و مشکلات زیادی روبرو می شوند که متاسفانه برخی از افراد به دلایل مختلف از انجام آن خودداری می کنند، اما در حقیقت موانعی که برای مشاوره طراحی سایت وجود دارد باعث عدم پیشرفت و تمرکز دقیق بر روی پروژه خواهد شد، بنابراین برای اینکه مجری پروژه دقیق و اصولی تر از حالت معمول دنبال شود پیشنهاد می گردد که از تبلیغات منفی خود را به دور نگه دارید و از مشاوره سایت برای رسیدن به نقطه ی اوج قدرت در زمینه ی کاری استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با شماره 09196071147 تماس بگیرید

آمادگی های لازم برای شروع جلسه

در متن های بالا به این موضوع اشاره کردم که کسب اطلاعات اولیه در گوگل می تواند گفت و گو شما و مشاور را تسریع کند، اما برخی از افراد بر این باورند که با گشت و گذار در اینترنت اطلاعات لازم در خصوص طراحی سایت را به دست آوردند که در نهایت از دریافت مشاوره طراحی سایت منصرف خواهند شد.

اما در واقع گوگل و سایت های مربوطه نمی توانند خواسته و تقاضای شما را بفهمند، شاید در نگاه اول با کلی اصطلاحات اولیه آشنا شوید اما در نهایت از لحاظ تخصصی نمی توانید به حوزه ی طراحی سایت ورود کنید، بعضی از هزینه های معرفی شده صرفا یک دام و تور برای مشتری باشد، بنابراین قبل از هر شروع به کار از خود بپرسید که آیا می خواهم یک سایت داشته باشم؟ یا با استفاده از سایت کسب درآمد کنم؟ تفاوت بین این دو بسیار زیاد است که تنها مشاور طراحی سایت می تواند شما را در این زمینه یاری کند و تمامی توضیحات مربوطه را به شما ارائه دهد.

موانع مشاوره طراحی سایت چیست؟
موانع مشاوره طراحی سایت چیست؟

جدیت در فرآیند انجام و راه اندازی پروژه

بسیاری از افراد تنها به این دلیل که رقبا یک وب سایت دارند اقدام به درخواست طراحی سایت می کنند و در ذهن خود یک پکیجی می بینند که باید وجود داشته باشد! در واقع کسب و کار مجازی را زیاد جدی نمی گیرند و سعی دارند با استفاده از این روش مشتریان خود را قانع کنند که پکیج کاملی در فروشگاه وجود دارد و مطمئنا همین موضوع این دسته از افراد را از انجام یک مشاوره حرفه ای به دور نگه می دارد.

با استفاده از مشاوره تجربه کسب کنید

شاید با بسیاری از افراد در زمینه ی طراحی سایت صحبت کرده باشید اما دلیل نمی شود که نام هر یک از مکالمه های خود را به عنوان مشاوره در نظر بگیرید، شاید گفتگوی شما کمی تجربه به شما اضافه کرده باشد اما هر مکالمه ای در این خصوص نمی تواند دلیل بر مشاوره طراحی سایت باشد چرا که مشاوره در خصوص طراحی سایت نیاز به تخصص، تسلط بر موضوع و دانش بسیار دارد.

جدیت در فرآیند انجام و راه اندازی پروژه
جدیت در فرآیند انجام و راه اندازی پروژه

پرداخت هزینه مشاوره طراحی سایت

به طور کلی بسیار از مردم ذهنیتی در خصوص پرداخت هزینه برای دریافت خدمات شفاهی ندارند، یعنی اکثر افراد بر باور مبادله ی کالا به کالا ماندند! مانند خرید میوه، کالاهای اساسی و غیره که کاملا ملموس می باشند، البته این موضوع کاملا قابل درک است چرا که مردم بر این باورند که تنها برای چیزهایی که می بینند هزینه پرداخت کنند، اما همین تفکر می تواند مانع رسیدن به پیشرفت و برنامه ریزی درست شود.

گرچه خدمات مربوط به مشاوره طراحی سایت و حوزه ی دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از شرکت ها به صورت رایگان انجام می شود که در واقع خدمات اصلی آن ها توسعه ی وب و نرم افزار است.

پرداخت هزینه مشاوره طراحی سایت
پرداخت هزینه مشاوره طراحی سایت

خدمات مشاوره امیربهادر حاتمی در حوزه دیجیتال مارکتینگ

همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردم خدمات مشاوره در حوزه ی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از شرکت های توسعه دهنده ی وب و نرم افزار رایگان است و خدمات مشاوره بنده نیز رایگان می باشد بنابراین اگر درخواست مشاوره در خصوص طراحی سایت را دارید می توانید به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین نیز از خدمات مشاوره بنده استفاده کنید.

هدف من از انجام مشاوره طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ این است که مشتریان عزیز را در خصوص اجرای پروژه راهنمایی صحیح کرده و یک پروژه عالی و بی نقص را به پایان برسانم، ضمنا اگر بعد از مشاوره ی اولیه، صحبت های طرفین به قرارداد همکاری منجر نشد مشکلی از جانب من دیده نمی شود و این باعث خشنودی من است که بتوانم در خدمت هم میهنان عزیز باشم.

برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با شماره 09196071147 تماس بگیرید

این مطلب را هم بخوانید : قیمت طراحی سایتقیمت سئو سایت

هزینه طراحی سایت چقدره؟

هزینه طراحی سایت با توجه به امکاناتی که مورد نیاز شما متفاوت هست اما از 200 دلار در نظر بگیرید به بالا … برای توضیح بیشتر نوشته “قیمت طراحی سایت ” را ببینید

چرا کسب و کارهای اینستاگرامی باید سایت داشته باشند؟

استفاده از نرم افزار اینستاگرامی کمک زیادی به کسب و کارها می کند اما مثل مغازه اجاره ای هست بخصوص در کشور ما ممکنه اینستاگرام فیلتر بشه یا … اما وب سایت اختیارش با خود شماست .

دانستن چه زبان‌هایی از برنامه نویسی برای طراحی یک سایت نیاز است؟

امروز نرم افزار های مدیریت محتوای متعددی در دسترس هست که کمک میکنه بدون دانستن زبان برنامه نویسی وب سایت داشته باشیم

آیا بعد از راه اندازی سایت نیز نیاز به مشاوره خواهد بود؟

خب البته بستگی دارد چقدر اطلاعات شما در این زمینه کامل هست یا نیست ولی بطور کلی بعد از راه اندازی سایت هم نیاز به مشاوره برای توسعه و بهینه سازی وب سایت وجود دارد.


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *