0
جمع فرعی:ریال
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
اشتباهات مهم در سئو

اشتباهات مهم در سئو

فهرست مطالب

معرفی اشتباهات مهم در سئو

شما هم هر روز به آمار سایتتون نگاه میکنید ؟ به گوگل آنالیتیک سر میزنید یا در سرچ کنسول پیگیری میکنید که چند تا بازدید کننده اضافه شده ؟ مدام تلاش میکنید و اما نتیجه دلخواه بدست نمیاد؟ من هم مثل شما بودم تا اینکه تونستم با اشتباهات مهم در سئو آشنا بشم !
در این نوشته میخوام این اشتباهات را برای شما لیست کنم تا شما رو به سمت موفقیت سوق بدم!!

دنبال رنک نباشید دنبال فروش باشید

یکی از اشتباهات مهم در سئو اینه که خیلی ها مدام سایت های مختلف مثل آنالیتیکسرچ کنسولماز و … بررسی میکنن ببینن رنک شون در گوگل چقدر شد و چقدر بازدید کننده بیشتر اومده تو سایت !
خب راه درست اینه شما دقت کنید چقدر فروشتون اضافه شده و اگر اضافه نشده چرا نشده ! شما در سایتتون محصول یا خدمات میفروشید و اینطوری کسب درآمد میکنید اگر هزار نفر بیان تو سایت و 2 نفر خریدکنه بهتره با 100 نفر بیان اما 3 نفر خرید کنه ؟
بنابراین لازمه انرژیتون رو بگذارید برای تبدیل بازدید کننده به مشتری به این ترتیب با بازدید کم هم به نتیجه دلخواه (سود و فروش) میرسید.
سایت رو خوب برسی کنید و مشکلات سر راه فروش رو برطرف کنید و کاربران رو تشویق به خرید کنید.

سئو لوکال را تقویت کنید

ندیده گرفتن سئو محلی یکی دیگه از اشتباهات مهم در سئو است.
واقیعت اینه که خیلی ها وقتی سرچ میکنند محل رو هم در نظر میگیرن مثلا سرچ میکنن بهترین مکانیک در غرب تهران . اگر شما به گوگل فهمونده باشید که مکانیکی خوبی در غرب تهران هستید حتما در بالای لیست نمایش داده میشید. بنابراین مهمه که سئو لوکال (سئو محلی) سایتتون رو تقویت کنید.
سئو محلی کارش اینه که محل کسب و کار شما را برای گوگل شفاف میکنه و گوگل در نمایش نتایج به نزدیک بودن شما به سرچ کننده هم اهمیت میده یعنی حتی اگر کاربر عبارت بهترین مکانیک رو سرچ کنه (غرب تهران ننویسه) اما خود کاربر در غرب تهران باشه گوگل مکانیکیهای نزدیکش رو بالاتر نشون میده.
یکی از اولین قدیم ها در سئو لوکال ثبت کسب و کارتون در نقشه گوگل هست که آموزش کاملش رو اینجا نوشتم.

local seo سئو محلی
local seo سئو محلی

کلمات کلیدی خیلی مهم هستند

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بسیار مهم هست از کلمات کلیدی نا مرتبط دوری کنید مثلا اگر شما میوه فروشی آنلاین دارید خواص جو دو سر پرک چندان مناسب کار شما نیست هرچند به نظر بیاد مردم خیلی سرچ میکنند. همینطور عبارت هایی که کلمه خرید یا فروش رو همراه خودشون دارند خیلی موثر تر هستند نسبت به عبارتهایی که این کلمات رو ندارند. مثل “خرید عسل طبیعی” خیلی موثر تر از “عسل طبیعی” هست در عبارت اول جستجو کننده احتمال میخواهد عسل طبیعی بخرد اما در عبارت دوم ممکن است دنبال روش تشخیص عسل طبیعی باشد! ضمن اینکه رنک گرفتن در عبارت اول معمولا ساده تر هم هست! در البته باید توجه داشته باشید کاربر ها بعضی وقتها از عبارت “فروش عسل طبیعی” هم برای خرید استفاده میکنند!!
یکی دیگر از موارد عبارت هایی هست که کلمه “قیمت” همراه خود دارد مثلا “قیمت عسل طبیعی” اینجا هم احتمال اینکه سرچ کننده خریدار باشد زیاد است.

از AMP استفاده کنید

یکی از بدترین اشتباهات مهم در سئو کند بود سایت هست اگر کاربر حوصله ش سر بره و از سایت خارج بشه!امروز اغلب بازدید کننده های سایت از طریق موبایل سایت شما را بازدید میکنند تکنولوژی amp باعث میشه صفحات سایت شما در موبایل سریعتر بارگذاری بشه و کاربرها راضی تر باشند بنا براین از این تکنولوژی در سایتتون و برای مرورگرهای موبایل استفاده کنید.

تبلیغ کنید

جذب بازدید کننده از طریق سئو کار زمان بری هست و اگر میخواهید از همان ابتدا فروش داشته باشید باید تبلیغ کنید یکی از بهترین سیستم های تبلیغ گوگل ادوردز هست به این معنی که شما مبلغی پول در اختیار گوگل میگذارید و بهش میگید وقتی کاربرها عبارت خاصی رو سرچ کردند لینک سایت من رو بالا یا پایین صفحه اول نشون بده و در عوض کمی از پولی که پیشت دارم رو بردار!
البته کلی سایت دیگه هم هست که میتونید توشون تبلیغ بدید از سایتهایی مثل دیوار و شیپور بگیر تا تا سایتهایی که تبلیغات بنری میگذارند.

همکاری در فروش کنید

ممکن است شما محصول یا خدمات خوبی برای عرضه نداشته باشید در این حالت میتوانید با سایت های دیگر سیستم همکاری در فروش راه اندازی کنید یکی از همکاری در فروش های خیلی خوب سایت دیجی کالا داره که میتونید در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا عضو بشید و محصولات دیجی کالا را در سایتتون بفروشید و پورسانت دریافت کنید . خوبی این روش اینه که به کلی محصول دسترسی پیدا میکنید و از نظر کیفیت هم خیالتون راحته دردسر های بسته بندی و ارسال و … رو هم نداره!

همکاری در فروش
همکاری در فروش

مطالب قدیمی را به روز رسانی کنید

مطالب قدیمی سایت خود رو به روز رسانی کنید بعضی محتوا ها ممکن است لازم باشد به کلی تغییر کند مثلا لیست های قیمت – بعضی محصولات ممکن است دیگر تولید نشود و …!

در لینک مطالب تاریخ ننویسید

بودن تاریخ در لینک محتوا باعث میشه گوگل یا سایر موتروهای جستجو فکر کنند این محتوا مربوط به همان تاریخ خاص بوده ! بنا براین در لینک مطالب تاریخ ننویسید.

این نوشته در آینده کامل میشود اگر سوال یا نظری دارید بنویسید


به این مطلب چند ستاره میدهید؟

0 / 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *